• چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ -
  • 23/09/2020

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت خبر داد؛

پایان بانکداری سنتی در بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در ۱۴۰۰ خبر داد. محمدحسین حسین‌زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را «بانکداری اجتماعی» یا «ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه‌های مشتریان» نامید.

وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون‌های کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله‌ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها) وصنفی (اصناف، بازاری‌ها) است. حسین‌‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به‌صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است افزود: سال ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض‌الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی ‌داریم.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰بانک قرض‌الحسنه رسالت هیچ شعبه‌ای نخواهد داشت؛ اظهارکرد: در سال ۹۳این بانک حدود ۳۰۰شعبه فعال داشته که امروز به ۶۰ شعبه رسیده و از این تعداد ۳۰ شعبه به‌عنوان ایستگاه مشاوره فعالیت می‌کنند. حسین‌زاده افزود: ما به‌عنوان نخستین و تنها بانک خصوصی قرض‌الحسنه کشور احساس مسوولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرض‌الحسنه برای کل جامعه افزایش یابد. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با تاکید برمزایای بانکداری غیرحضوری اظهار کرد: مزایای بهره‌گیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است. وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت تعریف شده است، به‌گونه‌ای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت می‌توانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند

اخبار مرتبط
نظرات شما