• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با رییس جدید اتاق ایران؛

هم افزایی برای بهبود محیط کسب‌وکار

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در اتاق ایران با صمد حسن‌زاده، رئیس، محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس و محمدرضا رمضانی، معاون امور مجلس اتاق ایران دیدار و گفت‌وگو کرد...

در نشست رئیس و نایب‌رئیس اتاق ایران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بر لزوم استفاده از نظرات کارشناسی بخش خصوصی تأکید شد و همفکری اتاق ایران و مجلس برای تسریع در رفع مشکلات محیط کسب‌وکار موردبحث قرار گرفت.
در این نشست، همفکری پارلمان بخش خصوصی و مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح‌ها و لوایح مؤثر در بهبود محیط کسب‌وکار به‌عنوان یکی از مطالبات قدیمی بخش خصوصی بحث و تبادل‌نظر شد.
زمینه‌سازی قانون برای رفع مشکلات موجود در مسیر فعالیت‌های اقتصادی، ازجمله مواردی بود که دو طرف بر آن تأکید داشتند.
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اتاق ایران مشاور سه قوه محسوب می‌شود، گفت: همفکری مجلس و بخش خصوصی در جلسات کارشناسی و شورای گفت‌وگو، نقش پررنگی در رفع موانع کسب‌وکار و بهبود شرایط برای فعالیت‌های اقتصادی داشته و در ادامه نیز با نگاهی به تجربیات گذشته، می‌توان این مسیر را با سرعت و دقت بیشتر ادامه داد.
صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی مجلس برای رفع مشکلات محیط کسب‌وکار، گفت: بدنه کارشناسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همواره آماده همفکری با نمایندگان مجلس بوده و نتیجه این همفکری‌ها می‌تواند به حل مشکلات محیط کسب‌وکار که برخی از سال‌ها پیش لاینحل باقی مانده است، کمک کند.
محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس اتاق ایران نیز در این نشست، توجه به جایگاه کارشناسی و مشورتی اتاق ایران را خواستار شد و گفت: در جریان تدوین و بررسی برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه 1403 آن‌گونه که انتظار می‌رفت از نظرات بخش خصوصی استفاده نشد و اتاق ایران در مسیر پیش رو انتظار دارد مجلس وزن بیشتری برای همفکری با بخش خصوصی در نظر بگیرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10386
اخبار مرتبط
نظرات شما