• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
مجمع فوق العاده گروه صنعتی بارز برگزار شد؛

تصویب افزایش سرمایه لاستیک بارز

مجمع عمومی فوق العاده گروه صنعتی بارز با حضور سهام داران در مجتمع کرمان برگزار شد.در این مجمع، افزایش سرمایه ۲۵۲۶ میلیارد ریالی گروه صنعتی بارز از محل سود انباشته تصویب شد...

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مجمع میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز گزارشی از میزان تولید محصول و سهم این گروه در تامین تقاضای تایر در بازار را شرح داد. سپس وی به تشریح وضعیت پروژه های درحال توسعه به ویژه پروژه لاستیک کرمان پرداخت و اعلام کرد که با افزایش سرمایه گذاری در این پروژه می توانیم شاهد افزایش تولید، بهره وری و تامین تقاضای مصرف کنندگان باشیم. در ادامه این مجمع مدیرعامل گروه صنعتی بارز ضمن اشاره به خرید برخی تجهیزات پروژه لاستیک بارز کرمان گفت: خوشبختانه بسیاری از ماشین آلات و تجهیزات اصلی و مورد نیاز این پروژه خریداری شده است وامیدواریم با راه اندازی آن بتوانیم علاوه بر کاهش نیاز کشور به واردات تایرهای خارجی، حجم تولید تایرهای کشاورزی و معدنی را نیز افزایش دهیم.
به گزارش روابط عمومی بارز، میرزایی وضعیت سود سهام و سرمایه ثبتی شرکت را نیز شرح داد و افزود: افزایش ظرفیت اسمی تایر رادیال به میزان ۶ هزارتن تا خرداد سال ۱۴۰۳ محقق خواهد شد و امیدوارم با افزایش سرمایه گذاری در پروژه های در حال توسعه این مجتمع در سال آینده به اهداف مهمی مانند؛ افزایش حجم تولید و ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات دست یابیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10795
اخبار مرتبط
نظرات شما