• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

کشف ۶۲ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۲ میلیارد و۴۰۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این استان طی اجرای طرح اخیر مبارزه با قاچاق کالا خبر داد...

سردار ناصر فرشید افزود: همزمان با ایام پایانی سال طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در کرمان به اجرا درآمد.
وی اظهار داشت: در این طرح پنج روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین با استقرار شبانه‌روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۵۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، توتون و تنباکو، مواد محترقه و برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم کشف شد.
به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این خصوص ۱۴۳ فقره پرونده برای ۱۴۶ متهم تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند که در این رابطه از مردم می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی را با شماره ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10804
اخبار مرتبط
نظرات شما