• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
رییس اتاق کرمان در نشست خبری عنوان کرد؛

نشر گفتمان توسعه در «کرمان آیدکس»

رییس اتاق کرمان در نشست خبری همایش توسعه و سرمایه گذاری «کرمان‌ آیدکس» که امروز در تهران برگزار شد،هدف اصلی برگزاری «کرمان‌آیدکس» را معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان عنوان کرد و گفت: رویکرد این همایش ملی است و روش‌هایی را در این همایش معرفی می‌کنیم که در سطح ملی کارساز باشد...

سیدمهدی طبیب زاده افزود: در همین راستا میهمانانی از منطقه بریکس، اوراسیا، اکو و شانگهای دعوت کرده ایم؛ چراکه معتقدیم گردش اطلاعات بین فعالان اقتصادی کشورها می‌تواند به افزاش سطح مناسبات تجاری بین کشورها کمک کند.
وی با بیان اینکه تلاش داریم آنچه برای ایجاد یک فضای مناسب برای جذب سرمایه‌های جدید نیاز است را در این همایش مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: کرمان سرزمینی با منابع و ظرفیت‌های بالایی است که باید در مسیر تولید ثروت به کار گرفته شوند. برای تشریح این سازوکارها ۲۲ پنل تخصصی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.
او تأکید کرد: قرار است شورای راهبردی معدن را در کرمان ایجاد کنیم برای همین نشست شورای عالی معدن را با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش خواهیم داشت. در واقع به دلیل ظرفیت‌های معدنی استان کرمان، سعی داریم در همایش آیدکس تمرکز خوبی روی این حوزه داشته باشیم.
طبیب‌زاده طراحی و معرفی مدل‌های توسعه اقتصادی با تکیه بر عنوان سال را از اولویت‌های همایش کرمان‌آیدکس دانست و تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مدل‌های قابل استفاده در سطح کشور برای تقویت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را ارائه دهیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11118
اخبار مرتبط
نظرات شما