• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
در وسعت ۲۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع ؛

ساخت پارک بانوان «شهید باهنر کرمان» آغاز شد

در هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، با شعار «مردم‌آباد»، ساخت پارک بانوان در مجموعه پارک «شهید باهنر کرمان» آغاز شد...

شهردار کرمان،  مساحت  پارک بانوان شهید باهنر را ۲۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع دانست و با بیان اینکه مجموعه پارک جنگلی شهید باهنر ازجمله پارک‌های قدیمی و پرطرفدار شهر کرمان است، گفت: مردم کرمان به‌خصوص بانوان از این پارک برای ورزش، استفاده می‌کنند.
سعید شعرباف، از طراحی طرح جامع پارک جنگلی شهید باهنر کرمان، خبر داد و با اشاره به موقعیت مناسب این پارک، در غرب شهر کرمان، افزود: در سال ۱۴۰۳ بخشی از کار آغاز و این پارک، بازسازی و احیا خواهد شد.
وی با بیان اینکه کار ساخت پارک بانوان مجموعه شهید باهنر کرمان نیز در محدودۀ مشخص‌شده، شروع خواهد شد، ادامه داد: محوریت پارک مبتنی بر ورزش به‌خصوص پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های خاکی است.
شهردار کرمان، با اشاره به اینکه به‌دلیل عدم اشراف محدودۀ درنظر گرفته‌شده به محیط اطراف، موقعیت مناسبی به‌عنوان پارک بانوان وجود دارد، یادآور شد: فضای سبز و تأسیسات کنار آن گسترش خواهد یافت و احتمال توسعه آن در فاز دوم در سال‌های آینده نیز وجود خواهد داشت.
 به گزارش کرنا،شعرباف بیان کرد: ساخت سه پارک بانوان را در سال‌جاری شروع کردیم که پارک بانوان «شهید مفتح» ازجمله این موارد است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد؛ دو پارک دیگر نیز در سال آینده، به نتیجه خواهند رسید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10092
اخبار مرتبط
نظرات شما