• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
در شهر کرمان آغاز شد؛

ساخت پنج بازارچه محله‌ای میوه و تره‌بار

در هفتمین جشنواره پروژه‌های شهری شهرداری کرمان، ساخت پنج بازارچه محله‌ای میوه و تره‌بار در بلوار «پزشک»، شهرک «شهید مطهری»، بلوار «غدیر دو»، پارک جنگلی «شهید باهنر» و بزرگراه «شهید پورجعفری»، در قالب مجموعه‌پروژه‌های «تغذیه و سلامت» آغاز شد...

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، در آیین کلنگ‌زنی ساخت بازارچه محله‌ای میوه و تره‌بار در بلوار «غدیر دو»، خاطرنشان کرد: این پروژه از جنس مردم و برای رفاه حال آنهاست؛ عرضۀ مستقیم مایحتاج شهروندان با قیمت پایین‌تر از بازار، باعث می‌شود که مردم مراجعه کنند و قیمت‌های سطح شهر نیز تنظیم می‌شود.
امیر حسن‌زاده، ، ضمن تشکر از شهرداری و شورا که پای کار آمده‌اند، افزود: جانمایی خوبی هم شده و نقاطی که انتخاب شده، نقاط پرجمعیت و پرتردد شهر هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، یادآور شد: در مورد مدل قراردادها و اینکه چه کالاهایی قرار است در این بازارچه‌ها عرضه شود، باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود و کالاهای موردنیاز مردم که در سفرۀ آنها اثر دارد، عرضه شود؛ همچنین چند کالای مشخص باشد تا مردم بدانند برای این تعداد کالای خاص می‌توانند به این بازارها مراجعه کنند.
شهردار کرمان هم در این آیین، ضمن تسلیت شهادت قریب به ۱۰۰ نفر از هموطنان در حادثۀ تروریستی گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: این پروژه را به مردم و شهدا تقدیم می‌کنیم و امیدواریم شرمندۀ شهدا نشویم.
سعید شعرباف، آغاز ساخت پنج بازارچه برای عرضۀ مستقیم مایحتاج عمومی مردم را اتفاق خوبی در شهر کرمان دانست و افزود: این بازارچه‌ها با تأمین اعتبار مستقیم شهرداری کرمان در نقاطی که جمعیت قابل توجهی دارند؛ ازجمله در بلوار «پزشک»، شهرک «شهید مطهری»، بلوار «غدیر دو»، پارک جنگلی «شهید باهنر» و بزرگراه «شهید پورجعفری» احداث خواهند شد، همچنین انتهای خیابان «۲۴ آذر» را هم در برنامه داریم.
وی خاطرنشان کرد: سعی داریم سه بازار از این بازارچه‌های ثابت را تا قبل از پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسانیم و سه بازارچه نیز در فصل بهار سال آینده به مرحلۀ افتتاح خواهد رسید.
به گزارش کرنا،شهردار کرمان یادآور شد: این بازارچه‌ها به‌جز بیش از ۲۰ نقطه‌ای است که برای عرضۀ میوۀ ماه رمضان و شب عید، در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10162
اخبار مرتبط
نظرات شما