• پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024

  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024
در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شد؛

تجلیل از بازنشستگان امور پالایشگاه و ریخته‌گری‌

آیین نکوداشت بازنشستگان امور پالایشگاه و ریخته‌گری‌ها مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در سالن فجر کارخانه برگزار شد...

این مراسم با حضور معاون بهره‌برداری و مدیر امور پالایشگاه برگزار شد.
معاون بهره‌برداری مجتمع در این مراسم با اشاره به فرارسیدن دوران بازنشستگی برای همه کارکنان، این دوران را دورانی تازه برای کارکنان دانست و گفت: قطعاً برکات زحماتی که در کارخانه متحمل شدید در زندگی شما جاری خواهد شد و ذخیره‌ اخروی برای شما خواهد بود؛ به خود افتخار کنید که به کشور، مردم و جامعه خدمت کرده‌اید.
مهندس علی فاضلی از خدمات بازنشستگان امور پالایشگاه و ریخته‌گری‌ها در طول سال‌های اشتغال تقدیر کرد و افزود: قطعا این گونه برنامه‌ها روزی برای همه ما گرفته خواهد شد؛ مسئولیت، امانتی است که در اختیار ماست و باید از این امانت نگه‌داری کنیم و به دست دیگران بسپاریم.
مدیر امور پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم با‌ اشاره به مطالعات دانشگاه هاروارد بر روی ۲۶۸ دانشجوی پزشکی این دانشگاه، گفت: براساس این مطالعات نه ثروت، نه هوش بالا و نه شادمانی بر روی سلامتی آن‌ها موثر نبوده است.
به ‌گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،مهندس حمیدرضا نژادغلامعلی افزود: براساس این مطالعات، تنها کسانی که روابط عمیقی با خانواده داشتند هم از نظر جسمی و هم روحی وضعیت سلامت بهتری داشتند و حتی از نظر مالی نیز موفق‌تر بوده‌اند.
در این مراسم که با اجرای موسیقی و خاطره‌گویی بازنشستگان در فضایی صمیمی همراه بود، در پایان با اهدای لوح و گل از ۶۳ نفر از بازنشستگان امور پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان (از سال ۱۳۹۸ تاکنون) تجلیل شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10177
اخبار مرتبط
نظرات شما