• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
به دلیل دعاوی حقوقی؛

۹۷ تعاونی مسکن مهر جنوب کرمان راکد ماند

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ۹۷ تعاونی در جنوب این استان به دلیل دعاوی حقوقی بین اعضا و مدیران دارای پرونده حقوقی بوده و راکد است...

ابرهیم امیری افزود: هزار و ٢٠٠ واحد از پروژه‌های مسکن مهر کهنوج که مدتها راکد بوده با پیگیری، تلاش و برنامه ریزی بی وقفه همکاران با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا و تکمیل است.
وی اظهارداشت: تعداد کل مسکن مهر جنوب کرمان ۶ هزار و ۳۴۱ واحد بوده که پنج هزار و ۴۴ واحد تاکنون واگذار شده و مابقی پرونده های متقاضیان، دارای پرونده مشکلات حقوقی بین اعضا است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک رفع شود.
محوطه سازی و نصب آسانسور مسکن مهر در جیرفت
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از پایان انتظار ساکنان مسکن مهر جیرفت برای محوطه سازی و نصب آسانسور خبر داد.
وی افزود: با توجه به اینکه ساکنان واحدهای طبقاتی سالها از نبود آسانسور و محوطه سازی مناسب رنج می‌بردند، با پیگیری های انجام شده و با دستور و موافقت وزیر راه و شهرسازی و حمایت و هماهنگی استاندار کرمان، نصب و راه‌اندازی این آسانسورها و محوطه سازی تا پایان سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: تکمیل این طرح با تسویه بدهی ساکنان واحدهایی است که تاکنون بدهی‌های خود را تسویه نکرده‌اند، انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا،امیری گفت: مدیر هر بلوک می‌تواند به اداره راه و شهرسازی جنوب کرمان مراجعه و از کم و کیف کار برای اجرایی شدن آسانسور بلوک خود مطلع شود و در این راستا اقدام کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10252
اخبار مرتبط
نظرات شما