• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
وزیر نیرو در سفر به شهرستان زرند، خبر داد:

اجرای ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق در استان کرمان

وزیر نیرو که رییس جمهور را در سفر به استان کرمان همراهی می کند،در سفر به شهرستان زرند گفت: وزارت نیرو در استان کرمان ۵۴ پروژه عمده آب، برق و فاضلاب با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

"رضا اردکانیان" در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل طرح فاضلاب زرند با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: این طرح‌ها شامل واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گهران، تعدادی پروژه برقی، نیروگاه‌های خورشیدی و تصفیه‌خانه فاضلاب خواهد بود.
وزیر نیرو افزود: همچنین در این سفر عملیات اجرایی حدود یک هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق از جمله طرح جمع‌آوری و تصفیه‌ فاضلاب زرند آغاز خواهد شد و امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
اردکانیان با اشاره به آغاز پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از نیمه دوم امسال در کشور، گفت: این پویش به معنای یک حرکت دسته جمعی است و بر اساس آن مقرر شده است تا پایان امسال ۲۲۷ پروژه مهم صنعت آب و برق با اعتباری بالغ‌بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.
وی با تاکید بر اینکه هر هفته یکی از استان‌های کشور شاهد افتتاح پروژه‌های مهم آب و برق در راستای پویش یاد شده خواهد بود، ادامه داد: این پویش بدین معنا نیست که پیش از این وزارت نیرو پروژه‌های مهمی نداشته و یا پس از این طرح‌های بزرگی برای افتتاح نخواهد داشت.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: با اجرای این پویش درصددیم تا مردم با دلگرمی بیشتری شاهد آن باشند که چرخ توسعه و عمران کشور نه تنها متوقف و یا کند نشده بلکه با سرعت در حال پیشروی است، آن هم در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها به کشور تحمیل شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1146
اخبار مرتبط
نظرات شما