• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
مدیرعامل «قطعه گستر» خبر داد:

گام بلند «قطعه گستر کرمان» برای ایجاد روابط استراتژیک با فونیکس آلمان

مدیرعامل گروه صنعتی قطعه گستر گفت: این گروه با بیش از ٢٠ سال سابقه در طراحی و تولید انواع قطعات لاستیکی صنایع معدنی کشور، در جهت ارتقای توان اجرایی و سطح تکنولوژی خود از حدود سه ماه پیش رایزنی‌هایی را با شرکت فونیکس آلمان شروع کرد و سرانجام موفق شد اطمینان این شرکت معظم را برای آغاز همکاری‌های استراتژیک جلب کند.

 محمدرضا نعمت‌اللهی افزود: بی‌تردید دستیابی به چنین سطح همکاری با شرکت معتبری چون فونیکس که سابقه‌ای ١١٠ ساله در تولید باکیفیت انواع نوار نقاله‌ها و همچنین ثبت بهترین رکوردهای این صنعت، از جمله طولانی‌ترین و بااستحکام‌ترین نوار نقاله‌های جهان را دارد، افتخاری بزرگ برای این گروه بخش خصوصی و استان کرمان محسوب می‌شود.
در همین راستا نیز، آرام مشعوف مدیر اجرای شعبه فونیکس در ایران گفت: این شرکت در جهت افزایش توان رقابتی و اجرایی خود در ایران و همچنین ارائه خدمات پس از فروش سریعتر به مشتریان ایرانی‌اش، مذاکراتی را با چند شرکت ایرانی داشته است که نهایتا پس از ممیزی امکانات و پتانسیل‌های گروه صنعتی قطعه گستر، توسعه روابط با آنها به عنوان شریکی استراتژیک در دستورکار قرار گرفت.
مشعوف افزود: تعهد و ثبات مدیریت، ظرفیت‌های خوب توسعه پایدار، صداقت و اخلاق کاری، میل به تغییر و یادگیری، از جمله مزیت‌های قابل تحسین گروه صنعتی قطعه گستر محسوب می‌شود.
لازم به ذکر است که رایزنی‌ها و راهبری مذاکرات طرفین، به ابتکار هومان خواجه نصیری، فعال و مشاور حوزه صنایع معدنی کشور صورت پذیرفت که کارنامه مثبتی در تعامل با شرکت‌های تکنولوژی اروپایی دارد.
 خواجه نصیری که خود فارغ‌التحصیل مهندسی متالورژی استخراجی از دانشگاه باهنر کرمان است، همواره روابط نزدیکی با صنایع متالورژی و معدنی استان کرمان داشته است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/120
اخبار مرتبط
نظرات شما