• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
از شایعه تا واقعیت؛

کرمان موتور ۲۰۰۰ نیروی خود را اخراج خواهد کرد؟

مدیر ارتباطات و پشتیبانی کرمان موتور در باره تعدیل نیروی این شرکت گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست اما برخلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی فردا تعدیل نیرویی نخواهیم داشت ضمن آنکه باید تاکید کرد با وجود همه فشارهای وارده بر این شرکت خودروسازی، امسال کرمان موتور هیچ تعدیل نیرویی را نداشته است.

"منصور عسکریان" در خصوص برخی خبرهای مطرح شده در شبکه های مجازی مبنی بر اخراج ۲ هزار نیروی شرکت خودروسازی کرمان موتور گفت: برخلاف صحبت های مطرح شده در فضاهای مجاری این شرکت فعلا هیچ‌گونه تعدیل نیروی نخواهد داشت؛ حتی یک نفر.

وی در زمینه مصوباتی که در سفر وزیر صمت به شهرستان بم و بازدید از خودروسازان این شهرستان داشتند، عنوان کرد: نمی‌توان درباره مصوبات سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بم گفت که مصوبات آن اجرایی شده و نه می‌شود گفت نشده است! اما تا این لحظه وضعیت ما بسیار خراب است.

مدیر ارتباطات و پشتیبانی کرمان موتور در باره تعدیل نیروی این شرکت گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست اما برخلاف صحیت های مطرح شده؛ فردا تعدیل نیرویی در شرکت نخواهیم داشت ضمن آنکه باید تاکید کرد با وجود همه فشارهای وارده بر این شرکت خودروسازی، امسال کرمان موتور هیچ تعدیل نیرویی را نداشته است.

براساس این گزارش، پیش از این نیز نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی  گفته بود: «در سفر وزیر صمت به شهرستان بم مقرر شد بانک‌ها تسهیلاتی در اختیار خودروسازان و قطعه‌سازان بمی قرار دهند همچنین به کرمان موتور مجوز پیش‌فروش یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو داده شد که متاسفانه این مصوبات تاکنون اجرایی نشده است.»

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1202
اخبار مرتبط
نظرات شما