• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
معاون استاندار کرمان با ابراز نگرانی از ضعف گردشگری در نوروز،مطرح کرد

تبلیغات گردشگری کرمان،ضعیف است

معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: باید بیشتر روی گردشگران داخلی برنامه ریزی و از ظرفیت فضای مجازی خیلی استفاده کنیم.سیدمصطفی آیت اللهی موسوی در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که از آبان ماه در کشور افتاده و اخیرا بیماری کرونا، نگرانی هایی وجود دارد که گردشگری آنطور که باید در ایام نوروز اتفاق نیفتد.

وی افزود: باید ببینیم وضعیت چگونه است و هتلداران کاهش رزروی داشته، تورهای داخلی و خارجی وضعیتشان چیست، وضعیت پروازها به چه نحو است و بلیت ها رزرو شده که با توجه به این شرایط برامه ریزی کنیم.

موسوی تصریح کرد: باید بیشتر روی گردشگران داخلی برنامه ریزی و از ظرفیت فضای مجازی خیلی استفاده کنیم.معاون امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: احساس می کنم امسال گردشگری در نوروز ضعیف باشد و کمتر استقبال شود که باید موج و جاذبه ایجاد کنیم تا گردشگران به سمت استان کرمان بیایند.

وی با اشاره به اینکه باید برای گردشگری عاشقانه کار کرد و تنها وظیفه ای نمی شود، افزود: هتلداران، آژانس های مسافرتی و ... باید دست به دست هم داده و برای جلب گردشگر تلاش و برنامه ریزی کنند که در غیر این صورت در نوروز امسال وضعیت خوبی نخواهیم داشت و البته وضعیت کل کشور اینگونه است. موسوی با تاکید بر تسریع برنامه ریزی برای جذب گردشگران نوروزی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های طبیعی و تاریخی بسیاری از جمله هفت اثر ثبت جهانی و بیش از ۷۰۰ اثر ثبت ملی دارد که هیچ جای ایران این وضعیت را ندارد و باید این جاذبه ها معرفی و گردشگر جذب شود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت فضای مجازی عنوان کرد: تبلیغات خیلی مهم است و متاسفانه استان کرمان در تبلیغ ضعیف عمل می کند.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1447
اخبار مرتبط
نظرات شما