• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
با همکاری شهرداری کرمان و صندوق کارآفرینی امید استان کرمان؛

نمایشگاه دائمی محصولات کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود

در نشست محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با یوسف پورواجد، مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کرمان، مقرر شد نمایشگاه دائمی محصولات کارآفرینی در کرمان راه‌اندازی شود.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این نشست با اشاره به فعالیت اداره کارآفرینی و توانمندسازی شهرداری کرمان گفت: این اداره در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از ایشان راه‌اندازی شده است.

محمد جهانشاهی افزود: قطعاً راه‌اندازی نمایشگاه دائمی محصولات کارآفرینی با مشارکت شهرداری و صندوق کارآفرینی امید استان کرمان، کمک بزرگی به افراد نیازمند به‌ویژه زنان سرپرست خانوار خواهد کرد.

وی به اقدامات شهرداری کرمان برای احیای بازار قلعه‌محمود هم اشاره کرد و گفت: با برگزاری پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، تا حدودی شاهد رونق دوبارۀ این بازار بودیم که متأسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، این برنامه تعطیل شد.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در عین حال بیان کرد: علی‌رغم مشکلات پیش‌آمده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، تعدادی از مالکان مغازه‌های این بازار نسبت به بازسازی مغازه‌ها ترغیب شدند.

جهانشاهی به استقبال افراد کارآفرین از پنج‌شنبه‌های قلعه‌محمود اشاره کرد و گفت: در صورت حمایت صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از کارآفرینان علاقه‌مند به فعالیت در بازار قلعه‌محمود، علاوه بر رونق دوبارۀ این بازار، اشتغالزایی قابل توجهی نیز ایجاد خواهد شد. یوسف پورواجد، مدیرصندوق کارآفرینی امید استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات این صندوق برای ایجاد اشتغالزایی در استان کرمان گفت: صندوق کارآفرینی امید در حوزه‌های مختلف ازجمله برگزاری نمایشگاه‌ها، برپایی بازارچه‌های محلی و حمایت از مشاغل خانگی با شهرداری همکاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مقرر شد با انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری کرمان و صندوق کارآفرینی امید استان، نسبت به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی محصولات کارآفرینی و همچنین حمایت از مشاغل مختلف جهت فعال کردن بازار قلعه‌محمود، اقدام شود.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1732
اخبار مرتبط
نظرات شما