• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
طرحی که به بار نشست؛

زیر گذر میدان آزادی افتتاح شد

با حضور مدیران شهری و اجرایی کرمان، پروژه بزرگ و پر حرف و حدیث زیر گذر میدان آزادی به بهره برداری رسید

شهردار کرمان در مراسم افتتاح زیرگذر آزادی با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه، مرهون جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و رهبری مدبرانه امام راحل است، گفت: ضرورت دارد که همه‌ی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم مسایل و مشکلات مردم را حل نماییم. 

عالم زاده شهردار کرمان در آیین بهره برداری از این طرح،مشارکت مردم با شهردای را لازمه‌ی اداره‌ی بهتر امور و خدمات رسانی شایسته دانست و افزود: پروژه‌ی زیرگذر آزادی از مهرماه ۹۴ شروع شد و با همراهی مردم به ویژه ساکنان و کسبه‌ی اطراف میدان و کلیه‌ی دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسان و سایر  ادارات و دستگاه‌هایی که در راستای اجرای این پروژه نقش داشتند، این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید. 

 وی همچنین از شورای شهر قبلی و فعلی که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشتند و در کنار شهرداری بودند،قدردانی کرد.

عالم‌زاده تصریح کرد: همدلی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد باعث شده که ما بتوانیم امور شهر را به خوبی انجام داده و آن را اداره کنیم و در حل مسایل و مشکلات شهری گام برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف این پروژه حل مشکلات ترافیکی است، گفت:در این راستا باید در حوزه‌ی ترافیک فرهنگسازی شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر محسوب می شوند، افزود: باید جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان کار کارشناسی صورت گیرد و در این راستا به صورت آزمایشی طرح ترافیکی سه ماهه جهت تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/182
اخبار مرتبط
نظرات شما