• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
استاندار کرمان در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان:

توسعه در جنوب به شجاعت و شهامت بیشتر مدیران نیاز دارد

دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان از دستگاه‌ها خواست تا متناسب با شرایط، زمان و مکان، راه‌حل‌های عملیاتی برای اجرای سریع پروژه‌ها ارائه دهند.

وی بیان داشت: ما به هیچ عنوان از دستگاه‌ها نمی‌خواهیم که کار غیرقانونی انجام دهند اما در چهارچوب قوانین و مقررات موجود هم می‌توان با فکر و ایده، راه‌حل‌هایی پیدا کرد که کار سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه را تسریع کند.
دکتر فدایی گفت: معطلی برای استعلام‌ها و صدور مجوزها، کارها را به عقب می‌اندازد و انگیزه سرمایه‌گذاری را نیز می‌گیرد.
استاندار کرمان تصریح کرد: برای توسعه منطقه باید اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهیم، اعتقاد پیدا کنیم که توسعه در مناطق سخت جنوبی نیاز به شجاعت و شهامت بیشتری دارد و باید با روش‌های دیگری کار را جلو ببریم، با شیوه‌نامه‌های کنونی، همین وضعیت همچنان باقی خواهد ماند.
مروجی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز در این جلسه گزارش چهار ماهه کارگروه رفع موانع تولید جنوب را ارائه داد و گفت: از ابتدای امسال 40 جلسه فرعی رفع موانع تولید جنوب با حضور فرمانداران و مدیران برگزار شده است و مباحث مورد بررسی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: 9 جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان تاکنون برگزار و 92 پرونده در آنها مطرح شده که 132 مصوبه داشته است، 123 مصوبه آنها اجرایی شده و 10 مصوبه در دست اجرا است.
مروجی عنوان کرد: بیشترین مصوبات در کارگروه‌های رفع موانع تولید در حوزه بانکی، تامین زمین و مشکلات در حوزه ادارات کل بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2220
گالری عکس
اخبار مرتبط
نظرات شما