• سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024

  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 16 April 2024
عملکرد هفتگی سهام عدالت؛

توقف روند نزولی ارزش «سهام عدالت» بعد از ۴ هفته

ارزش سهام عدالت در جریان معاملات این هفته تغییر خاصی نکرد و در پایان معاملات هفته به حدود ۱۰ میلیون تومان رسید.

در شروع معاملات این هفته از بازار سهام، ارزش سهام عدالت حدود ۱۰ میلیون تومان بود، اما روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز در روز شنبه و دوشنبه باعث نزول سهام عدالت از کانال ۱۰ میلیون تومان شد. ارزش سهام عدالت در جریان معاملات این هفته به پایین‌ترین سطح خود رسید.

معاملات روز سه‌شنبه نقطه امیدی برای دارندگان سهام عدالت روشن کرد و روند نزولی ارزش سهام عدالت بعد از حدود ۴ هفته متوقف شد، همچنین روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز در معاملات روز چهارشنبه باعث رشد بیش از ۴۰۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت شد.

سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح حدود ۲۱ میلیون تومان ارزش داشت. این در حالی است که از ۱۹ مرداد ماه، ۶۰ درصد سهام عدالت و همچنین سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس قابل معامله شد و سهامداران سهام عدالت دارایی خود را در بازار سهام عرضه کردند که به عقیده برخی از کارشناسان عرضه زیاد نمادهای سهام عدالت باعث شروع روند نزولی بازار سهام شد.

اما حالا مدتی است که فروش سهام عدالت در بازار سهام متوقف شده و سهامداران عدالت فقط نظاره‌گر ریزش ارزش دارایی خود در بازار سهام هستند و هنوز هیچ تصمیمی برای شروع عرضه سهام عدالت در بازار سهام گرفته نشده است.

ارزش سهام عدالت در کوتاه مدت به سقف قبلی خود بازنمی‌گردد اما کارشناسان عقیده دارند در بلند مدت بازدهی خوبی به سهامداران خواهد داد.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2842
اخبار مرتبط
نظرات شما