• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر انجام شد

معارفه مدیرعامل جدید برق شمال کرمان

در آیینی با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، محمد سلیمانی ساردو معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به سمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان،معرفی و منصوب شد.

آئین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با حضور رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر با هیات همراه، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان، مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای، آب منطقه ای و توزیع برق شمال و جنوب استان کرمان و معاونین و مدیران این حوزه در سالن کنفرانس برق شمال استان کرمان برگزار شد.
در این مراسم رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان نمود: استان کرمان سرزمین پهناور با مردان و زنانی بزرگ و شایسته خدمت را دارد و همچنین به حرمت خون شهیدانی که برای عزت این سرزمین از هیچ تلاشی دریغ نکردند، این خدمات بایستی ارائه گردد.
وی، مهندس مهدوی نیا مدیرعامل برق جنوب کرمان و سرپرست شرکت توزیع برق شمال استان را  از شایسته ترین و بزرگترین مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور دانست و گفت: ضمن تشکر از مهندس مهدوی نیا که در طول شش ماه سرپرستی شرکت برق شمال استان کرمان را بر عهده داشتند و اقدامات ارزنده ای انجام دادند و امیدواریم مهندس سلیمانی سر فصل جدیدی باشد برای شتاب به خدمت رسانی مشترکین و ستون هایی که مدیران عامل گذشته برپا کرده اند را حفظ و ارزش افزوده ای برای خدمات رسانی بهتر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه خدمات حوزه برق در کشور به صورت نوین آغاز گردیده، بیان کرد: بایستی ضمن سرعت بخشیدن و همگام بودن با خدمات نوینی که در سطح کشور آغاز شده اقدامات شایسته ای برای مردمان این مرز و بوم ارائه نمائیم.
رخشانی مهر به کاهش نزولات آسمانی در سال۹۹ اشاره کرد و افزود: از آنجاکه بخشی از انرژی برق از طریق نیروگاه های غرقابی تامین میگردد که متاسفانه در سال جاری این نیروگاه ها به دلیل خشکسالی و کمبود آب با کاهش تولید برق مواجه هستند به طوری که  ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته تولید برق کمتری را خواهند داشت و بنابراین بایستی از راه های مختلف،  مصرف بار، مدیریت گردد.
وی همچنین تصریح کرد: در برنامه های وزارت نیرو اعتبارات لازم در خصوص اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی این استان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری مقامات ارشد استان مشکلات موجود حل گردد و گامی موثر در حوزه برق برای مشترکین برداشته شود.
مهندس مهدوی نیا، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و مدیر عامل برق جنوب استان کرمان در این نشست گفت: تمامی فرایندهای شرکت توزیع نیروی برق شمال با کمک و تلاش شبانه روزی معاونین و مدیران این شرکت بازنگری شده و بخش هایی که نیاز به اصلاح داشته با بررسی بیشتر اقدامات لازم انجام گردیده است.
وی افزود: فرایندهای مربوط به برق شهرستان ها به خود مدیران آن امور محول گردید و هم اکنون ستاد، نقش اصلی خود که نقش نظارتی، حمایتی و هدایتی میباشد را ایفا میکند
مهدوی نیا در خصوص هزینه های شرکت برق شمال استان کرمان افزود: در طول شش ماه که سرپرستی این شرکت را برعهده داشته ام موفق به جذب مقدار قابل توجهی سرمایه شدیم و همچنین تمامی بدهی های معوقه همکاران پرداخت گردید اما در بخش سرمایه گذاری نیازمند حمایت وزارت نیرو می باشد.
وی از سلیمانی ساردو به عنوان مدیری جوان، خوشفکر و پرتکاپو یاد کرد و در ادامه، گفت: مهندس سلیمانی در بخش های زیادی مانند مدیریت برق شهرستان، مدیر امور مشترکین و معاون فروش و خدمات مشترکین ایفای نقش نموده و آگاهی و علم لازم را برای این سمت دارند و امیدواریم، شاهد اقدامات خوبی در استان کرمان باشیم.
سلیمانی ساردو که در این نشست به عنوان مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان منصوب شد، بیان کرد: امیدوارم با یاری خدا و همفکری همکاران پر تلاش این شرکت بتوانیم خدمات ارزنده ای به مشترکین این حوزه ارائه نمائیم.
وی با تشکر از وزارت نیرو و شرکت توانیر، تصریح کرد: با همفکری و تعامل بین دستگاه های اجرایی و همراهی هیات مدیره شرکت می توان کارهای بزرگی را انجام داد و  ارزش افزوده ای باشیم در ادامه راه مدیران عامل گذشته که در نهایت دعای عاقبت بخیری مشترکین را به دنبال خواهد داشت.
شایان ذکر است مهندس محمد سلیمانی ساردو پیش از این در سمت های مدیر برق شهرستان رودبار جنوب، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق، مدیر دفتر مهندسی و نظارت، مجری طرحهای شرکت ، مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکینو معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، ایفای نقش  کرده که هم اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان منصوب شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3138
اخبار مرتبط
نظرات شما