• پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024

  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024
در شهرستان های ریگان، منوجان و راور؛

چهار پروژه صنعت برق در کرمان به بهره‌برداری رسید

چهار پروژه صنعت برق کرمان در قالب هفته هفتم پویش "الف ب ایران" در سال جاری امروز (سه‌شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو در شهرستان‌های ریگان، منوجان و راور به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل برق منطقه ای کرمان روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های برق کرمان در شهرستان ریگان گفت: امروز طرح پست ۱۳۲ کیلو ولت ریگان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. حمیدرضا حبیبی افزود: به دلیل بعد مسافت شهرستان ریگان از پست های رستم آباد و محمدآباد و همچنین بار بالای این شهرستان با مشکل تامین برق مطمئن و افت ولتاژ مواجه بوده است.
وی ادامه داد: با احداث این پست مشکل تامین برق مطمئن برطرف و همچنین ولتاژ برق تحویلی به مشترکین در سطح استاندارد و مطلوب تامین می شود. مدیرعامل برق منطقه ای کرمان تصریح کرد: از طرفی با احداث این پست  برق مطمئن و پایدار در این منطقه محروم تا ۱۵ سال آینده تامین شد.

وی اظهار داشت: مجموع طرح های افتتاح شده صنعت برق کرمان در هفته هفتم پویش "الف ب ایران" ۱۷۰ میلیارد تومان است. همچنین طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان منوجان و ۲ واحد نیروگاهی برق خورشیدی شهرستان راور به ترتیب به ظرفیت یک مگاوات و نیم مگاوات به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3261
اخبار مرتبط
نظرات شما