• جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024

  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024
رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد:

کشور در شاخص های توسعه رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه در اکثر بخش ها، شاخص های توسعه در کشور در سطح بسیار بالایی است گفت: در توسعه و مشارکت سیاسی نیز در کشور دستاوردهای بزرگی را کسب کرده ایم.

حسین امیری خامکانی روز پنجشنبه در شورای مشترک اداری و فرهنگ عمومی استان کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برآیند تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء و توسعه خدمات رسانی به مردم بوده است.
وی ادامه داد: قطار توسعه و خدمت همواره در کشور حرکت می کند اما در بین راه سنگ پرانی هایی به آن انجام شده است.
وی به مشکلات مردم از جمله بیکاری، تورم، گرانی، جنگ اقتصادی، جنگ تحریمی و برخی سوء مدیریت ها اشاره کرد و ادامه داد: شاکله توسعه اقتصادی، صنعتی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، توسعه زیرساخت ها، دسترسی مردم به خدمات زیربنایی، توسعه علمی، و غیره در کشور شکل گرفته و مردم و جوانان این اقدامات را به خوبی درک می کنند.
امیری خامکانی تاکید کرد: مردم با بیکاری، گرانی، اشتغال و غیره روبرو هستند اما چارچوب توسعه را به خوبی درک می کنند و ناامید نیستند.
امیری خامکانی با اشاره به اینکه آنچه که سختی ها را دشوار می کند بروز آسیب ها است، تاکید کرد: آسیب ها تنها در حوزه اجتماعی نیست بلکه بخشی از آن نیز در حوزه هنر است و حوزه فرهنگ و هنر نیاز به همگرایی دارد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از آسیب هایی که به مردم ضربه می زند در حوزه سیاسی است، تصریح کرد: درگیری های سیاسی که خط قرمز ندارد و قواعد در آن رعایت نمی شود نیز یک آسیب است و این آسیب ها به امید مردم ضربه می زند و دشواری هایی را ایجاد می کند.
وی با تاکید بر اینکه نیاز است هنرمندان بخش خصوصی با ارائه تسهیلات و کمک هایی مورد حمایت قرار گیرند، گفت: امهال وام های کشاورزی نیز در دولت باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد زیرا با تشدید خشکسالی ها مشکلات زیادی برای کشاورزان ایجاد شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/37
اخبار مرتبط
نظرات شما