• جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 14 June 2024

  • جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 14 June 2024
دومین محصول برند فونیکس مدیران‌خودرو؛

عرضه تیگو ۷ با موتور جدید

شرکت مدیران‌خودرو به زودی دومین محصول برند فونیکس خود را با نام تیگو۷ پرو به بازار عرضه می‌کند، در سال‌های اخیر این شرکت توجه ویژه‌‌ای را روی پیشرانه‌های خود معطوف کرده تا خودروهایی با عملکرد بهینه را وارد بازار کند.

 کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت هم به دلیل رتبه‌بندی انرژی و کم مصرف بودن محصولات همراه با بهینه بالای آنها صورت گرفت که خودروی تیگو۷ فعلی یکی از این محصولات بود، حال تیگو۷ پرو به عنوان دومین فرزند خانواده فونیکس با ارتقای بهره‌وری و توانمندی موتور ۵/ ۱ لیتری توربو با طراحی شرکت AVL به بازار عرضه می‌شود که توان خروجی آن به ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۳۰ نیوتن در متر افزایش داشته است. با این حال قطعا این موتور با تکنولوژی جدیدتر و راندمان بالاتر عرضه خواهد شد.
اما گیربکس این خودرو از نوع ۹ سرعته CVT است که آزمایش خود را روی خودروی آریزو۶ به خوبی نشان داد و طیف دیگری از محصولات مدیران خودرو نیز از این گیربکس موفق استفاده خواهند کرد گرچه این گیربکس نیز برای استفاده در تیگو۷ پرو ارتقا‌ داده شده است.
تیگو۷ پرو یکی از خودروهای پر‌فروش شرکت چری در بازارهای صادراتی بوده که در بسیاری از بازارها توانسته همپای رقبای مطرحی چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج رقابت و سهم مناسبی از بازار را از آن خود کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4093
اخبار مرتبط
نظرات شما