• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
معارفه مدیرعامل جدید گل گهر، یکشنبه 12 خرداد 98 در سیرجان؛

ملارحمان:نیروی انسانی متخصص و با انگیزه بزرگترین مزیت گل گهر است

معارفه شهرستانی «جمشید ملارحمان»، یکشنبه 12 خرداد 98 در سیرجان برگزار می شود تا پای مدیرعامل جدیدگل گهر به معدن و مجتمع بزرگ سنگ آهنی استان کرمان باز شود و با مدیران و کارکنان مجتمع از نزدیک دیدار و گفت و گو کند.

در آستانه آیین معارفه،ملارحمان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر را دارای دو مزیت نسبی دانست و عنوان کرد: سرمایه ارزشمند نیروی انسانی متخصص، صادق و با انگیزه و کارگران زحتمکش و پر تلاش و معادن و صنایع معدنی به عنوان دارایی های با ارزش شرکت،دو مزیت نسبی این مجموعه هستند.
وی افزود:به اعتقاد اینجانب در کنار سرمایه های انسانی و کارکنان شرکت که مهمترین دارائی و ذخیره برای توسعه اشتغال و اقتصاد شرکت می باشند و به دست توانای آنها می توان از سرمایه های شرکت برای رسیدن به اهداف استراتژیک و توسعه ای در جهت نیل به توسعه اقتصادی کشور و منطقه استفاده کرد،مدیریت سیستمی به همراه انضباط کاری، افزایش تولید و گسترش فعالیت ها، اصلاح فضای کسب و کار،  بالا بردن سطح زندگی و معیشت کارکنان و رفاه کارگران از اصلی ترین اهداف ماست.
مهندس ملارحمن لازمه تحقق اهداف عالی شرکت را در گرو رضایتمندی و ارتقاء سطح زندگی کارکنان دانست و گفت:
کارکنان گل گهر با داشتن کارنامه درخشان در زمینه های تولید، رکورد زنی و حفظ فضای کسب و کار،شایسته هر گونه توجه و ارتقاء شرایط کاری می باشند و به امید خدا این مهم،وجه همت اینجانب است.
وی تاکید کرد: گل گهر دارای پتانسیل و قابلیت بسیار بالایی است که در تمام زمینه های تولید، توسعه،پژوهش، اشتغال و صرفه اقتصادی می بایست سرآمد بنگاههای اقتصادی کشور باشد.
مدیرعامل گل گهر در مورد انجام مسئولیت های اجتماعی نیز گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی در منطقه،استان و شهرستان، توسعه فعالیت های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های صنعتی و اقتصادی از اولویت های کاری و برنامه های اصلی است و با اهتمام جدی به مسئولیت های اجتماعی شرکت عمل خواهیم کرد.
 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/461
اخبار مرتبط
نظرات شما