• چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024

  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024
پس از ۶ سال توقف؛

مجتمع بین راهی کوثر کرمان تکمیل می شود

ورود دستگاه قضایی در راستای رفع مشکلات مجتمع بین راهی کوثر کرمان به ۶ سال توقف در عملیات اجرایی این مجتمع بین راهی پایان داد...

عملیات اجرایی احداث مجتمع بین راهی کوثر کرمان از سال ۹۶ در زمینی به مساحت ۲ هکتار و زیربنایی بالغ بر چهار هزار مترمربع در محور کرمان به چترود آغاز شده که به دلیل برخورد با مشکلات مختلف از ادامه روند ساخت بازمانده است.
رییس کل دادگستری استان کرمان امروز در بازدید از مجتمع بین راهی کوثر بر رفع مشکلات این پروژه خدماتی رفاهی بزرگ تاکید کرد و گفت: گره گشایی از این پروژه با تدبیر قضایی در دستور کار قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: این مجتمع با قرار گرفتن در مسیر سه استان، زمینه سفر امن و ایمن برای مسافران‌ هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان را فراهم می کند.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری عظیمی در این مجموعه انجام شده که با توقف عملیات اجرایی این پروژه، خسارت های زیادی به آن وارد می شود.
رییس کل دادگستری استان کرمان بر همکاری بانک ها به منظور گره گشایی از مشکلات این پروژه تاکید کرد و ادامه داد: در نشستی تخصصی مشکلات مجتمع بین راهی کوثر با بانک بررسی و راهکارهای رفع آنها اندیشیده خواهد شد.
وی اظهار داشت: سایر مشکلات این پروژه در حوزه منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ... نیز در نشست تخصصی بررسی خواهد شد.
سرمایه گذار مجتمع بین راهی کوثر نیز با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با زیربنای بالغ بر چهار هزار مترمربع احداث شده است، گفت: این مجتمع دارای فضای رستوران، آلاچیق، خدمات رفاهی و تعمیرگاهی، جایگاه سوخت، سوئیت های اقامتی و ... است.
به گزارش ایرنا، حسن جعفری تصریح کرد: پرداخت نشدن کامل تسهیلات بانکی و تحریم های ظالمانه اعمال شده بر کشور موجب توقف عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۹۶ تاکنون شده است.
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از تجهیزات و امکانات این مجموعه به سرقت رفته است، تصریح کرد: راه اندازهایی مجموعه علاوه بر اشتغالزایی از بروز جرائم نیز جلوگیری کرده و در ادامه در توسعه اشتغال در منطقه بسیار موثر خواهد بود.
وی یادآور شد: با راه اندازی این مجتمع در مرحله نخست برای حداقل ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5713
اخبار مرتبط
نظرات شما