• جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024

  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024
با موعد تحویل ۴۵ روز کاری در شهرستان بم؛

شرایط فروش نقدی «مدیران خودرو»

شرایط فروش نقدی محصولات چری و ام وی ام مدیران خودرو در ۲۶ آذر ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو، ام وی ام ایکس ۲۲ و ام وی ام ایکس ۵۵ به بازار عرضه می‌شوند...

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش فوری محصولات چری (فونیکس) و ام وی ام از روز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ خودروهای فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو، ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، آریزو ۵ توربو، ام وی ام ایکس ۵۵ و چری تیگو ۷ را به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش نقدی محصولات چری و ام وی ام مدیران خودرو در آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:
شرایط فروش نقدی محصولات چری – ۲۶ آذر ۱۴۰۱

در این طرح آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۷۸ هزار تومان، تیگو ۷ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۷۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین این خودروها با سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد و موعد تحویل ۴۵ روز کاری در شهرستان بم به فروش خواهند رسید.
شرایط فروش خودروهای ام وی ام

در این طرح نیز ام وی ام ایکس 22 MT اسپرت لاکچری با قیمت ۴۹۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE پرو با قیمت ۶۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت ۹۶۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت ۹۸۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE اسپرت با قیمت ۹۸۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و چری تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.
مدیران خودرو برای این خودروها نیز سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد را در نظر گرفته است و آنها را با موعد تحویل ۴۵ روز کاری در شهرستان بم به مشتریان عرضه می‌کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5885
اخبار مرتبط
نظرات شما