• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
با حضور معاون شهردار کرمان انجام شد؛

معرفی مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری

با حکم مهدی نیکویی، معاون حمل‌و‌نقل و امر زیربنایی شهردار کرمان، «محمدباقر سلطانی‌مقدم» به عنوان مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان معرفی شد...

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان و جمعی از کارکنان این معاونت برگزار شد، با بیان اینکه مهندس «نصرالله‌پور»، چندین سال به‌عنوان مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان فعالیت کرده که از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم، گفت: وی پیگیری و حساسیت‌های زیادی روی انجام با کیفیت پروژه‌ها داشته‌اند که قابل تقدیر است.
مهدی نیکویی افزود: «سلطانی» نیز چندین‌سال در حوزه‌های مشابه این حوزه فعالیت کرده و قابلیت و توان خوبی در این زمینه‌ها دارند که امیدواریم کارهای خوبی با مدیریت ایشان رقم بخورد.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: در اجرای پروژه‌ها باید علاوه بر کیفیت، به کمیت و میزان پیشرفت فیزیکی آن‌ها نیز توجه کرد؛ چراکه اگر پروژه‌ای بیش از حد طول بکشد، شهر دچار ضرر و زیان می‌شود.
نیکویی بیان کرد: از نظر وضعیت اقتصادی کشور شاید شهرداری جزو معدود ارگان‌هایی است که در سال‌های اخیر علی‌رغم تورم و عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز، پروژه‌های خود را اجرا کرده و فعال بوده است.
وی ادامه داد: اما با توجه به تغییر قیمت‌ها، هرچه پروژه‌ای طول بکشد، شهرداری ضرر می‌کند؛ بنابراین، باید بر کیفیت و کمیت هر دو تأکید و توجه کرد؛ ضمن اینکه باید حق پیمانکار را در نظر گرفت تا تضییع حقی نشود.
محمدباقر سلطانی‌مقدم، مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان نیز در این نشست از حسن اعتماد معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، تشکر کرد و گفت: با کمک همکارانم تمام تلاش خود را به‌کار خواهم گرفت تا پروژه‌ها از نظر کیفی و کمی، در حد مطلوب باشد.
به گزارش کرنا،هادی نصرالله‌پور، مدیر سابق کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در تمام مدت تصدی این سمت، هرچه در توان داشتم، به‌کار گرفتم، برای مهندس سلطانی، مدیر کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آرزوی موفقیت کرد.
در این آیین از خدمات «هادی نصرا‌لله‌پور»، مدیر سابق کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6012
اخبار مرتبط
نظرات شما