• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان برگزار شد؛

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان شد

طی مراسمی با حضور فرمانده ناجا از زحمات سردار"رضا بنی‌اسدی فر" تجلیل و سردار"عبدالرضا ناظری" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

سردار"رضا بنی‌اسدی‌فر" فرمانده انتطامی سابق استان کرمان در مراسم معارفه فرمانده انتظامی جدید استان کرمان با اشاره به اینکه 46 ماه خدمتگزار مردم ولایتمدار استان کرمان بودم، اظهار کرد: از همکاری همه مسوولان و نهادهای استان در همراهی با نیروی انتظامی تشکر می کنم و تعامل شورای تامین استان کرمان زبانزد است و همواره در اجرای ماموریت های پلیس همراه بوده اند.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد نیروی انتظامی استان کرمان در چهار سال گذشته افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان در دو سال رتبه نخست و دو سال رتبه دوم کشور را در کشف جرائم کسب کرده است.

بنی‌اسدی فر تصریح کرد: کسب رتبه برتر در امنیت اخلاقی و فرهنگی در سه سال متوالی، کسب رتبه سوم در میزان احساس امنیت کلان در سطح کشور در سال 97، رتبه برتر در میزان عملکرد متولیان امنیت و رضایتمندی از عملکرد پلیس براساس ارزیابی شورای امنیت کشور، کسب رتبه برتر کشوری در جلب و استفاده از خیران امنیت، کسب رتبه های برتر در حوزه های دانشی پلیس در 4 سال متوالی و ... از افتخارات فرماندهی انتظامی استان کرمان در 4 سال گذشته بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: به برکت حرکت جمعی و تعالیم اسلام و در راستای تحقق منویات فرمانده کل قوا به منظور حفظ و توسعه نظم و امنیت در استان کرمان دکترین فرماندهی انتظامی تهیه و محوریت اقدامات قرار گرفت.

فرمانده انتطامی سابق استان کرمان با اشاره به استفاده از تجارب فرماندهان سابق انتظامی استان عنوان کرد: از دانش صاحب نظران و اساتید حوزه و دانشگاه از طریق تشکیل اندیشکده نظم و امنیت استفاده کرده ایم و خدامحوری و تاکید بر حفظ کرامت هم استانی ها، مبنای ارزشی روح حاکم بر پلیس در سطح استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی و رعایت اخلاق حرفه ای پلیس را برای همکاران تبیین، مطالبه و نظارت کرده ایم، افزود: سند نظم و امنیت استان کرمان تدوین و حل مسائل مرتبط با این حوزه را از طریق مسوول سازی سازمان های متولی و همراه کردن مردم با مسائل اجتماعی حل کردایم و اجازه ندادیم مسائل اجتماعی تبدیل به موضوعات امنیتی بشود.

در این مراسم با حضور فرمانده ناجا از زحمات سردار"رضا بنی‌اسدی فر" تجلیل و سردار"عبدالرضا ناظری" به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/606
اخبار مرتبط
نظرات شما