• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
مدیرعامل گهرزمین:

سردار سلیمانی در تاریخ زنده خواهد ماند

مدیرعامل گهرزمین با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: «دلیل اینکه سردار شهید سلیمانی در تاریخ زنده خواهد ماند، این بود که در شرایط سخت و دشوار جنگ تحمیلی و ترور و مشکلات ایجاد شده توسط منافقین، ایستادگی و مقاومت نمود و این امر موجب جاودانگی ایشان شد».

فلاح در جلسۀ افتتاحیۀ ارزیابی و بهره‌وری شرکت گهرزمین و در آستانۀ سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها که با حضور مدیرعامل، محمدرضا خضری‌پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، محسن نجف‌آبادی معاون توسعه، علی زهرودی معاون مهندسی و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد، از عملکرد معاونین و مدیران گهرزمین قدردانی نمود و فعالیت‌های آنان در زمینه‌های بومی‌سازی و مهندسی معکوس، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مسکن، وفاق سازمانی و وحدت و همدلی، عمرانی و محوطه‌سازی و آموزش را قابل تقدیر دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گهرزمین،مدیرعامل گهرزمین همچنین بر معدن‌یابی و تامین مواد اولیه برای سال‌های آینده نیز تاکید و آن را ضروری ارزیابی کرد.
محمدرضا خضری‌پور نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران شرکت، فعالیت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل ازجمله انتشار نشریۀ پیام گهرزمین و برگزاری ۶ جشن در محلات کم‌برخوردار شهرستان سیرجان را قابل تقدیر دانست.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6232
اخبار مرتبط
نظرات شما