• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
تا پایان روز 17 بهمن؛

مهلت تغییر گروه در انتخابات اتاق بازرگانی

برابر اعلامیه جدید انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، داوطلبان حضور در این انتخابات تا پایان روز دوشنبه 17 بهمن ماه فرصت دارند که با ارائه پروانه بهره‌برداری به هیات نظارت بر انتخابات اتاق استان‌ها، گروه انتخابی خود در انتخابات را تغییر دهند...

در حال حاضر نامزدهای انتخابات باید یکی از چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن یا کشاورزی را انتخاب کنند. برابر آیین‌نامه تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کننده در هر گروه باید دو برابر تعداد منتخبان نهایی باشد. با توجه به اینکه برخی نامزدها ممکن است بعد از ثبت‌نام تمایل به تغییر گروه خود داشته باشند، انجمن نظارت بر انتخابات این فرصت را تا 24 ساعت پس از پایان مهلت قانونی ثبت‌نام باز نگه داشته است.
براین اساس نامزدهای انتخابات که پروانه بهره‌برداری صنعتی، معدنی یا کشاورزی دارند می‌توانند تا ساعت 24 روز دوشنبه 17 بهمن ماه با ارائه آن به هیات نظارت، فارغ از گروه مندرج در کارت عضویت، گروه خود را به گروه پروانه بهره‌برداری خود تغییر دهند. براین اساس هم‌چنین صنعتگران، معدن‌کاران و کشاورزان دارای کارت بازرگانی هم می‌توانند گروه خود را به گروه بازرگانی تغییر دهند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6554
اخبار مرتبط
نظرات شما