• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
پاسداشت یک مدیر بی ادعا و کارآفرین کم نظیر؛

«علی عباسلو»؛ پیشکسوت برگزیده بخش صنعت استان کرمان در سال98

اطلاع رسانی: استان زرخیز کرمان برای راه پیمودن در مسیر توسعه و تعالی نیاز به مدیران و کارآفرینانی خلاق و توسعه گرا دارد که با اندیشه والا و خلاقیت و دانش خود، موانع را از سر راه فعالیت اقتصادی کنار زده و راه را برای رقم خوردن اتفاقات بزرگ در دیار کریمان هموار سازند. از بخت یاری کرمان است که همواره و در طول تاریخ از حضور نخبگان و کارآفرینان نوگرا بهره مند بوده است تا جایی که شماری از آنها آوازه ملی و بین المللی دارند.

این امیدواری وجود دارد که کرمان با داشتن چنین فرزندان پاک نهادی و به اتکای ظرفیت های عظیم اقتصادی و اجتماعی اش در بخش های مختلف بتواند با سرعت افزونتر راه رشد وتوسعه را تا دستیابی به جایگاهی که شایستگی آن را دارد، طی نماید.
مهندس علی عباسلو که ذکر سوابق درخشان او در زمینه های اقتصادی و کارآفرینی مجالی مناسب می طلبد از جمله این مدیران اثر گذار وتوسعه آفرین است که به تازگی عنوان مدیر برتر سال و نشان عالی مدیریت را از آن خود کرده و اینک به عنوان پیشکسوت نمونه بخش صنعت استان کرمان معرفی می گردد. مهندس عباسلو کارنامه ای درخشان از خدمت به ایران و ایرانی دارد و آثار اندیشه خلاق او در توسعه اقتصادی و صنعتی کرمان کاملاً مشهود است چه اینکه او در تمام دوره های مدیریتی اش در بخش های مختلف، آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشته و با بنیان گذاری مجتمع عظیم جهان فولاد سیرجان و بهره برداری از زنجیره کاملی از طرح ها که به تولید اولین شمش فولادی تاریخ سیرجان منجر شد، نام خود را در تاریخ استان کرمان ماندگار کرده است.
حضور مهندس عباسلو به عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی کرمان نیز فرصتی برای استان کرمان است تا از تخصص و تجارت این مدیر برگزیده استان بهره مند شود.
مهندس عباسلو در گفت و گوی کوتاهی که به بهانه انتخاب وی به عنوان پیشکسوت برگزیده بخش صنعت استان کرمان داشتیم تاکید کرد: بنده خودم را شایسته این عنوان نمی دانم و اما انتخاب کنندگان تجارب و سوابق فعالیت اینجانب در بخش های صنعتی استان را در نظر داشته اند.
مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان افزود: مسیر حرکتی ما در بخش صنعت استان کرمان نشان می دهد که با دست خالی هم می توان کارهای بزرگ و ماندگار انجام داد اگر باور و اراده جدی در کار باشد چنانکه مجتمع جهان فولاد تنها با 5/1 میلیارد تومان کار خود را شروع کرد و امروز مجموعه ای با چندین هزارمیلیارد تومان ارزش و سرمایه است.
وی تصریح کرد: به پشتوانه تجاربی که از چند دهه مدیریت در بخش های صنعتی و اقتصادی استان به دست آورده بودم، اصرار داشتم که بنیان صنعت فولاد را در سیرجان بگذاریم تا نسل جوان به این خودباوری برسد که فکر نکنند باید همه چیز آماده باشد تا بشود کار کرد. وی تصریح کرد: از آنجا که مبنای کار ما باور و اعتقاد قلبی مان بود توانستم به همت فرزندان و جوانان استان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم که در ابتدا در باور هیچ کس نمی گنجید.
مهندس عباسلو افزود: امروز از این بابت خرسندم که باور اینکه بدون سرمایه زیاد و با اراده و اعتماد به نفس می توان اثرگذار و توسعه آفرین بود، شکل گرفته و جمعیت زیادی از جوانان استان در پروژه های جهان فولاد با انگیزه و انرژی مضاعف به فعالیت و تولید اشتغال دارند.
پیشکسوت برگزیده استان کرمان در بخش صنعت تصریح کرد: شادترین لحظات زندگی من زمانی است که شاهد رونق کار و تولید در استان کرمان و شهرستان سیرجان هستم و شادی و فراغت فکری کارکنان جهان فولاد و خانواده های آنها را از نزدیک شاهد هستم.
مهندس عباسلو اشاره گذرایی هم به خدمات گسترده مجتمع جهان فولاد در حوزه مسئولیت اجتماعی به عنوان معین اقتصادی منطقه بلورد سیرجان داشت و توانمندسازی فرزندان این منطقه را مسئولیت جهان فولاد دانست.
«اقتصاد کرمان» با تبریک انتخاب شایسه مهندس علی عباسلو به عنوان «پیشکسوت نمونه بخش صنعت استان کرمان در سال 98» یادآور می شود که گزارش اقدامات گسترده مجتمع جهان فولاد در حوزه مسئولیت اجتماعی را در قالب گزارش تفصیلی دیگری منتشر خواهد کرد.
 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/695
اخبار مرتبط
نظرات شما