• شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024

  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024
در نشست هم‌اندیشی واحدهای تولیدی شهربابک مطرح شد؛

کاتد پالایشگاه خاتون‌آباد شهرت جهانی دارد

کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون‌آباد جزو باکیفیت‌ترین کاتدهای تولید در کشور و حتی دنیا است به‌طوری‌که کاتد این کارخانه با شهرت جهانی که پیدا کرده است مورد توجه خاص شرکت‌های صنعتی در سایر کشورها قرار گرفته است...

معاون بهره‌برداری مجتمع مس شهربابک با اشاره به موفقیت‌ها و رکوردهای جدید تولید در یک‌سال گذشته، گفت: «مجتمع مس به‌عنوان بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شهرستان، در سال‌های اخیر که تولید جزو اولویت‌های کشور محسوب می‌شود، توانسته است در بخش‌های مختلف از جمله استخراج معدن، کنسانتره مصرفی، تولید آند، تولید اکسید مولیبدن، تولید اسید سولفوریک و تولید کاتد، رکوردهای قابل توجهی را به ثبت برساند».
مهندس رامین طبسی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی واحدهای تولیدی صنعتی شهربابک با اشاره به کیفیت تولید در مجتمع مس شهربابک افزود: «کاتد تولیدی پالایشگاه خاتون‌آباد جزو باکیفیت‌ترین کاتدهای تولید در کشور و حتی دنیا است به‌طوری‌که کاتد این کارخانه با شهرت جهانی که پیدا کرده است مورد توجه خاص شرکت‌های صنعتی در سایر کشورها قرار گرفته است».
به گزارش روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، در این نشست مهندس حسانی نیز به نمایندگی از مجتمع مس شهربابک به موانع تولید در مجتمع مس شهربابک اشاره کرد و گفت: «مجتمع مس شهربابک در خصوص دریافت زمین مورد نیاز، صدور برخی مجوزها و تامین سوخت برخی واحدها دچار مشکل است و حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژۀ مسئولین استان و شهرستان است».
در این نشست که با هدف بررسی موانع تولید و تعامل و ارتباط بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی شهربابک برگزار شد، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان، مدیرکل صمت استان کرمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، امام‌جمعه و فرماندار شهربابک و تنی چند از مسئولین استانی و مسئولین شهرستان حضور داشتند.
در پایان این نشست، نمایندگان برخی واحدهای تولیدی و صنعتی به بیان مشکلات خود پرداختند و از واحدهای نمونۀ صنعتی تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7123
اخبار مرتبط
نظرات شما