• چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024

  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024
شهردار کرمان:

170 پروژه در مقیاس محله‌ای اجرا می‌شود

شهردار کرمان گفت: در سال‌جاری، 170 پروزه در مقیاس محله‌ای اجرا می‌شود...

سعید شعرباف، با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بزرگ مثل تقاطع غیرهم‌سطح که به‌خوبی هم دیده می‌شود، کار دشواری نیست، تصریح کرد: اما متأسفانه در مناطق محروم شهر، عقب‌افتادگیِ فراوانی داریم؛ به همین دلیل، درتلاشیم بخشی از کمبودها را جبران، و زیرساخت‌های اصلی محله‌های مختلف شهر را فراهم کنیم
وی افزود: بودجۀ 1300 میلیارد تومانی شهرداری در سال پایانی دورۀ گذشته، امسال به 4300 میلیارد تومان افزایش یافته که حدود 1700 میلیارد تومان از این رقم، پروژه‌های عمرانی در مقیاس محله‌ای است.
شهردار کرمان ادامه داد: به‌طور مثال شهرک «شهید همت»، فاقد هرگونه فضای سبز بود و یا معابر محلۀ «سرآسیاب»، با 50 هزار نفر جمعیت، از آسفالت مناسبی برخوردار نبود که تلاش کردیم بخشی از عقب‌افتادگی این مناطق برطرف شود.
به گزارش کرنا، شعرباف، با اشاره به اضافه‌شدن 60 دستگاه اتوبوس به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی گفت: در سال گذشته معادل تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر، به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی اتوبوس اضافه شده است.
وی، به نیاز معابر اصلی شهر کرمان به آسفالت اشاره کرد و گفت: سه میلیون مترمربع از معابر اصلی شهر کرمان نیاز به آسفالت دارد؛ بنابراین، منطقی‌تر است که به‌جای اجرای یک تقاطع غیرهم‌سطح که درنهایت ترافیک را از یک نقطۀ شهر به نقطه‌ای دیگر منتقل می‌کند، معابر اصلی شهر را آسفالت کنیم.
شهردار کرمان افزود: در سه‌ماه نخست سال‌جاری بیش از دو برابر مدت مشابه سال گذشته و بیشتر از سال‌های پیش از آن، معابر شهر کرمان آسفالت شد که این روند همچنان ادامه دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8174
اخبار مرتبط
نظرات شما