• دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024

  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024
در نشست ستاد تنظیم بازار تاکید شد

نظارت بر ورود دام به استان کرمان

در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان مقرر شد، ورود دام به استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های جهاد کشاورزی و دامپزشکی انجام گیرد...

ستاد تنظیم بازار استان کرمان به ریاست معاون اقتصادی برگزار و مقرر شد چنانچه تصمیم بر ورود دام به استان باشد، جهاد کشاورزی و دامپزشکی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این کار را انجام دهند.
امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، لزوم مدیریت هدفمند بر دام‌های استان و اتصال دام‌های جامعه عشایری به بازار روز را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: ما نیازی به واردات گوشت نداریم و باید مدیریت درستی داشته باشیم، سازمان جهاد کشاورزی با زیرمجموعه‌های عشایری و تعاون روستایی و بخش‌ خصوصی می‌توانند گوشت استان را تنظیم کنند.
بنا به گزارش سازمان جهاد کشاورزی شمال استان، تولید گوشت گرم مرغ از ۴۰ تن به ۱۸۵ تن در روز رسیده و هم اکنون میزان تولید گوشت گرم در استان پایدار است.
کمبود شکر در استان دستور کار بعدی ستاد تنظیم بازار بود و قرار شد به زودی کارگروهی از سازمان جهاد کشاورزی و اصناف تشکیل و ۸۳۳ تن شکر سهمیه استان را پیگیری و به استان وارد کنند.
معاون اقتصادی استاندار کرمان همچنین با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، برپایی فروش و تخفیف ویژه اصناف را برای کمک به خانواده‌ها مورد تاکید قرار داد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در شورای آرد و نان استان نیز به ریاست معاون اقتصادی استاندار کرمان، عنوان شد اولین جشنواره ملی نان 11 تا 14 مهر ماه در کرمان با هدف احیای نان‌های آیینی و نان کامل برگزار می‌شود که تاکنون 20 استان برای شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8678
اخبار مرتبط
نظرات شما