• پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024

  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024
طلسم مدیریت شهری جیرفت شکست؛

شهردار جدید جیرفت معارفه شد

در حالی که بیش از یک سال از سردرگمی در انتخاب شهردار جیرفت می‌گذرد، امروز بالاخره شهردار این شهر معارفه شد. هادی ربانی که قبلا به عنوان شهردار اندوهجرد کرمان فعالیت کرده بود در نشست شورای اداری جیرفت به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد...

در این نشست از زحمات تورج میرافضلی که بیش از یک سال در سمت سرپرستی این شهرداری بود، تجلیل شد.
جیرفت از اواخر شهریور سال گذشته و نزدیک به یک سال شهردار نداشت و با سرپرست اداره می شد وه پیش از آن هم شهردارش فقط یک سال در این سمت مانده بود و استعفا داد. در واقع شهرداری جیرفت ۲ سال است که با تنش و بی ثباتی مدیریت رو به رو است و این پیشبرد بسیاری از امور شهری و وظایف شهرداری را با چالش و مشکل روبه رو کرده بود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در نشست تودیع و معارفه شهردار جیرفت گفت: موفقیت های دفاع مقدس با ایثار و ازخودگذشگتی حاصل شد و امروز هم اگر می خواهیم شاهد پیشرفت شهر باشیم به غیر از طریق ایثار ممکن نیست.
علی شهسواری افزود: اداره شهرها دیگر به صورت سنتی و به شکل گذشته امکان پذیر نیست و مدیران شهری باید بروز باشند.
وی ادامه داد: همه مدیران باید کنار شهرداری و مجموعه شورا باشند تا بتوانند به شهر خدمت کنند.
شهسواری تاکید کرد: شهرداری دستگاهی سیاسی نیست و از دخالت در امور سیاسی یا گرایشات سیاسی هم جلوگیری کند.
وی یادآور شد: نبود نظارت بر امور شهرداری موجب افزایش نارضایتی مردم در بعد گسترده شده و این ممکن است منجر به نارضایتی از نظام شود بنابراین انتظار می‌رود کار مردم به موقع رسیدگی شود.
فرماندار شهرستان جیرفت نیز گفت: مسئولان موظف به شنیدن مشکلات مردم و تلاش مستمر برای حل آنها هستند.
احمد بلندنظر افزود: همه مدیران، شورای اداری و شورای تامین پشتیبان شهردار جدید برای خدمتگزاری هستند.
وی با بیان اینکه شهردار باید به فکر درآمد پایدار برای شهرداری باشد ادامه داد: پروژه‌ای نباید آغاز شود مگر اینکه طرح‌های نیمه تمام قبلی به انجام برسد.
بلندنظر تاکید کرد: کارهای شهرداری شفاف باشد تا اعتماد میان شورا و مردم فراهم شود.
وی خواستار ساماندهی ساخت و سازهای شهری شد و افزود: در حوزه ترافیک و حمل و نقل مشکلاتی داریم که نیاز به ساماندهی دارد.
هادی ربانی شهردار جدید جیرفت نیز بر قانونگرایی، فسادستیزی و کار عمرانی در سمت جدید تاکید کرد و گفت: این سمت را لطفی به خود می دانم که از آن طریق خدمتگزار مردم شهر جیرفت باشم.
به گزارش ایرنا،حجت دلفاردی عضو شورای شهر جیرفت نیز اظهار داشت: راه اندازی کارگاه تولید مبلمان شهری، بهسازی کشتارگاه شهرداری جیرفت، برنامه‌ریزی برای تعویض سه هزار پروژوکتور، مجهز کردن آبیاری سطح شهر به شیوه نوین و احداث هفت چمن مصنوعی را برخی از خدمات شهرداری در یک سال سرپرستی اعلام کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8835
اخبار مرتبط
نظرات شما