• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
در سازمان مدیریت صنعتی کرمان آغاز شد؛

اولین دوره عالی حرفه ای مدیریت مالی

سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان اولین دوره عالی حرفه ای مدیریت مالی برای مدیران مالی شرکت‌ها و بنگاه های اقتصادی را برگزار می کند...

دوره عالی حرفه ای مدیریت مالی     
معرفی دوره: دوره عالی دانش مالی (DBA in Finance) برای دانش‌آموخته‌های حسابداری، مالی و مهندسی و سایر رشته ها که در بازارهای مالی و حوزه‌های مرتبط مالی مشغول به فعالیت هستند، فرصت خوبی را ایجاد می‌کند تا با آشنایی با مطالب روز مطرح شده در این حوزه بتوانند نقش موثرتری در محیط کاری خود داشته باشند.
مدیران مالی از جمله مدیرانی هستند که نحوه نگرش و نحوه تصمیم گیری آنها می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف استراتژیک یک مجموعه در حوزه های مالی و اقتصادی داشته باشد. از این رو در این دوره حرفه ای مفاهیم و مهارت های تصمیم گیری مدیران و بکارگیری تفکر استراتژیک آموزش داده شده است.
توانمند سازی مدیران سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی جهت پویایی مالی و بکارگیری روش‌های مدرن مدیریت مالی در جهت کاهش ریسک‌های مالی و آمادگی تطبیق با بازار و صنعت با سیگنال‌های تغییر محیطی ،در محیط پر چالش داخلی و بین المللی ،سازمان مدیریت صنعتی را بر آن داشت تا با توجه به نیاز برآمده از بازار و متقاضیان، محصولی را طراحی نماید که تکمیل کننده دانش مدیریت مالی در فعالین حوزه مالی باشد و آنان را برای حضور در عرصه های منطقه ای و جهانی آماده سازد.
بدین سبب دوره مدیریت مالی در سطح دکتری طراحی گردید تا با تکیه بر آموزش تفکر استراتژیک و سیستمی در مدیران مالی بنگاه های اقتصادی آنها را در تبدیل شدن از مدیرمالی حرفه ای - عملیاتی به سیاستگذاران مالی و مشاوران ارشد مالی جهانی با دیدگاه رهبری نهادهای مالی و تعیین کننده خط و مشی کلان مالی و اقتصادی بنگاه های بزرگ اقتصادی یاری نماید.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8951
اخبار مرتبط
نظرات شما