• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریالی؛

گازرسانی به ۱۹ روستای رفسنجان آغاز شد

سرپرست شرکت گاز استان کرمان از شروع گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: این عملیات با اعتباری بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال آغاز شده و بیش از یک هزار خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند...

محمدرضا سلیمانی در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای رفسنجان اظهارداشت: در قالب این پروژه ۱۷ روستا در منطقه راویز از کشکوئیه و ۲ روستا از توابع سرچشمه رفسنجان قرار دارند و تا مدت یک سال و نیم آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: پوشش گازرسانی در مناطق شهری رفسنجان به صورت کامل و ۱۰۰ درصد انجام شده است و ۹۷ درصد روستاهای این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که با انجام عملیات گازرسانی به مناطق راویز و ۲ روستای دهوئیه و اوراف از توابع سرچشمه رفسنجان این پوشش به ۹۸ درصد افزایش می یابد.
به گفته وی در قالب این عملیات گازرسانی برای پنج هزار نفر انجام و همچنین مشعل گاز هشت صنعت رفسنجان روشن می شود.
حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: راویز جزو مناطق محروم و مظلوم شهرستان رفسنجان است.
وی افزود: بازگشت روستاییان به زادگاهشان و مهاجرت معکوس با توسعه زیرساخت های آب، برق، گاز و ایجاد فرصت های دیگر محقق می شود.
به گزارش ایرنا،جلالی با اشاره به طولانی شدن طرح مطالعاتی این منطقه ادامه داد: به دلیل اینکه راویز یک منطقه کوهستانی است طرح مطالعاتی گازکشی در آن به مدت یکسال طول کشید و خواهشمندیم شرکت گاز استان کرمان با سرعت بخشیدن به این پروژه هرچه سریع عملیات گازرسانی را به پایان برساند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9011
اخبار مرتبط
نظرات شما