• شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024

  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024
در روستای علی آباد جیرفت؛

مدرسه کرمان دانا 6 افتتاح شد

دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه کرمان دانا 6 با نام خیر زنده یاد «محمدرضا اویسی» در آئینی با حضور رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی کرمان و معاون برنامه ریزی و مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در روستای علی آباد جیرفت افتتاح شد...

این مدرسه با زیر بنای هزار و ۴۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. رئیس اتاق کرمان در این آئین گفت: اتاق کرمان در راستای انجام وظایف مسئولیت های اجتماعی خود قرار است در پویش کرمان دانا 120 مدرسه احداث کند که فعلا 9 مدرسه با 91 کلاس در منطقه جنوب استان در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،سیدمهدی طبیب زاده، افزود: این مدرسه به نام مرحوم اویسی از نخبگان کشور نامگذاری شده که ایشان داروساز و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بودند و از مفاخر کشور به شمار می روند. وی ادامه داد: اویسی کرمانی نبوده اما هر گاه از"حمیدرضا اویسی" فرزند ایشان درخواست کردیم که در کرمان به ما کمک کنند، همواره همراه ما بوده اند. رئیس اتاق کرمان بیان کرد: در احداث این مدرسه 12 کلاسه موسسه مهر گیتی تلاش های بسیاری انجام داده و این موسسه تاکنون بیش از 500 مدرسه را در نقاط محروم کشور ساخته است.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9053
اخبار مرتبط
نظرات شما