• شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024

  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان اعلام کرد

اعطای تسهیلات توانمندسازی به دهیاری‌های کرمان

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان از اعطای تسهیلات برای توانمندسازی دهیاری‌ها و ایجاد درآمد پایدار خبر داد...

محمدجواد عبدالکریمی در جمع دهیاران و مسئولان شوراهای شهرستان راور گفت: توانمندسازی روستاها زمینه را برای ترقی کشور فراهم می‌کند.
وی افزود: سه برابر تفریغ بودجه هر دهیاری، برای توانمندسازی دهیاری‌ها و ایجاد درآمد پایدار و وام پنج ساله با سود هشت درصد منظور شده است.
عبدالکریمی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اداره کل روستایی استانداری کرمان به عنوان متناظر معاونت روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، تسهیلات ماده ۱۸ را در اختیار دارد تا صرف اشتغالزایی در روستاها نماید، لذا دهیاران باید پیگیر باشند تا از این فرصت به وجود آمده برای توانمندسازی روستاییان بهره گیرند.
همچنین رضا عباسی فرماندار راور در این جلسه گفت: هدف ما رونق و پیشرفت روستاهاست و دهیاران در این مسئله تاثیر بسزایی دارند. هر روستا باید یک شناسنامه داشته باشد که در اختیار دهیار است.
به گزارش ایسنا،وی افزود: سختی کار دهیاران و مشکلات را درک می‌کنیم و به آن واقف هستیم، اما دهیار فقط مسئول عمران روستا نیست و در تمام زمینه‌ها اعم از مسائل اجتماعی و فرهنگی مسئولیت دارد.
عباسی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان در سال جاری گفت: در جریان انتخابات به هیچ عنوان از امکانات دولتی نباید له یا علیه کسی استفاده شود و قطعاً با هرگونه تخلفی برخورد خواهیم کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9126
اخبار مرتبط
نظرات شما