• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
معاون فرماندار رفسنجان خبر داد

روستابازار در رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری رفسنجان با اشاره به تاکید وزارت کشور مبنی بر اینکه در هر شهرستانی باید جایگاهی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی ایجاد شود، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در این موضوع کمک کنند. در این راستا مکانی برای ایجاد روستابازار در رفسنجان در نظر گرفته خواهد شد...

محمدرضا رحمانی در جلسه مقدماتی ایجاد روستابازار در محل فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: ایده مکانی برای عرضه محصولات تولیدی مشاغل خانگی روستایی، ایجاد شود تا محصولات به فروش برسد و زمینه کسب درآمد پایدار برای آن‌ها فراهم شود.
وی افزود: متولیان راه‌اندازی روستابازار؛ شهرداری، بخشداری و دهیاری، شرکت تعاونی روستایی و اداره امور عشایر هستند.
معاون فرماندار رفسنجان با اشاره به دغدغه کارآفرینی در روستاها، مهمترین مسئله را نبود مکانی برای عرضه و فروش محصولات تولیدی در روستاها و نیز مشکل عدم توانمندی لازم در بازاریابی و جلب مشتری دانست.
به گزارش ایسنا،وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های جدید و نیمه فعال قالیبافی، چوب و مصنوعات چوبی، شیرینی جات، خیاطی، پرورش زنبور عسل، پرورش بلدرچین و ... در بخش مرکزی شهرستان، گفت: اگر مکانی دائمی برای فروش محصولات روستایی در رفسنجان ایجاد شود می‌توان بحث‌های آموزش، بسته‌بندی و غیره را برای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدکنندگان ارائه کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9324
اخبار مرتبط
نظرات شما