• یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024

  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024
تأیید ETF بیت‌کوین؛

هنگ‌کنگ گوی سبقت را از آمریکا می‌‎رباید؟

هنگ‌کنگ در حال بررسی صدور مجوز برای فعالیت صندوق‌های قابل معامله است؛ اتفاقی که می‌تواند سرمایه قابل توجهی به بازار رمزارزها تزریق کند...

هنگ‌کنگ در حال بررسی صدور مجوز برای فعالیت صندوق‌های قابل معامله (ETF) است؛ ابزاری که امکان سرمایه‌‌گذاری مستقیم در بازار رمزارزها را فراهم می‌کند و می‌تواند به هنگ‌کنگ برای تبدیل شدن به یک مرکز مهم دارایی‌‌های دیجیتال در جهان کمک کند.
به نوشته بلومبرگ، مقامات این شهر با در نظر گرفتن نگرانی‌های امنیتی برای کاربران، در حال سنجش امکان استفاده از صندوق‌ قابل معامله با قیمت لحظه‌ای هستند.
«جولیا لئونگ» مدیر اجرایی کمیسیون اوراق بهادار هنگ‌کنگ اعلام کرده: «ما از پیشنهادات درباره استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه که ضمن افزایش کارایی، رضایتمندی مشتریان را به همراه دارد، استقبال می‌کنیم. مادامی که نگرانی‌های مرتبط با صندوق‌ قابل معامله مدیریت شود، ما مشتاق استفاده از این تکنولوژی هستیم».
پیش‌تر خبرهایی درباره تأیید نهایی نرم‌افزارهای مربوط به صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای در آمریکا باعث شده بود قیمت این رمزارز با افزایش قابل توجهی همراه شود و از مرز 30 هزار دلار عبور کند؛ اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل رفع نشدن نگرانی‌های امنیتی مرتبط با این تکنولوژی، تاکنون مجوز استفاده از آن را صادر نکرده است.
به گزارش اکوایران، کارشناسان بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده‌اند در صورتی که صندوق قابل معامله بیت‌کوین راه‌اندازی شود، یک تریلیون دلار سرمایه به بازار رمزارزها وارد خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9329
اخبار مرتبط
نظرات شما