• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
نایب‌رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران پیشنهاد داد؛

کارگروه بازاریابی بین‌المللی تشکیل شود

عباس جبالبارزی نایب‌رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران در نشست این کمیسیون،گفت: اگر اتاق با استفاده از منابع خود، بتواند در کشورهای هدف، دفتر تجاری ایجاد کرده و تجارت در این کشورها را برای تجار ایرانی تسهیل کند، اقدام بسیار مؤثری است...

او با بیان اینکه سفارتخانه‌های ما بیشتر سیاسی هستند تا اقتصادی، پیشنهاد کرد: یک کارگروه تخصصی در حوزه بازاریابی بین‌المللی در کمیسیون تشکیل شود تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اتاق به صورت متمرکز فعال‌سازی دفاتر تجاری در کشورهای هدف مثل روسیه و عراق را دنبال کند و علاوه بر نمایندگانی از کمیسیون صنایع و اتاق ایران، نمایندگانی از وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت نیز در آن حضور داشته باشند.
جبالبارزی همچنین با اشاره به برنامه چهارساله این کمیسیون، بیان کرد: در این برنامه تقسیم‌کاری انجام شده و قرار است کمیته‌ها و کارگروه‌ها بازوی مشورتی کمیسیون باشند. هدف این است که با تقسیم‌کار و خرد جمعی بتوانیم خروجی کمیسیون را در این چهار سال ارتقا دهیم.
کارگروه‌های 14گانه کمیسیون صنعت تشکیل می‌شوند
در پایان جبالبارزی با جمع‌بندی این نشست، گفت: کارگروه‌های مبلمان، بازاریابی و توسعه بازار صادراتی، مواد بهداشتی و شوینده، کانی غیرفلزی، بهداشت و دارو به کارگروه‌های این کمیسیون افزوده خواهد شد. 9 کارگروه دیگر این کمیسیون شامل لوازم خانگی و اداری، صنعت 4، عارضه‌یابی صنعت، پلیمر و پتروشیمی، برق و صنایع وابسته، صنایع فلزی و ماشین‌آلات، نساجی و پوشاک، شهرک‌های صنعتی، خودرو و قطعات وابسته، خواهد بود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9409
اخبار مرتبط
نظرات شما