• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
9 شرکت زیرمجموعه میدکو در جمع منتخبان؛

درخشش «میدکو» در دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی

دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ‌دانشی با رویکرد مدیریت منابع به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری انجمن مدیریت دانش اتریش و دانشگاه خاتم برگزار شد و 9 شرکت زیرمجموعه میدکو در جمع منتخبان این دوره قرار گرفتند.

 در این همایش که 8 مهر 1398 در محل سالن همایش های دانشگاه خاتم برگزار شد، دکتر انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، دکتر قاسمی رییس انجمن مدیریت ‌ایران، دکتر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو،  برندنر(Brandner) رییس انجمن مدیریت ‌دانش اتریش و جمعی از استادان، فرهیختگان و دانش‌پژوهان این حوزه حضور داشتند.
گفتنی است در این کنفرانس سخنرانی‌ها و مقالات علمی متعددی در خصوص مدیریت ‌دانش ارایه شد. همچنین پنل‌ تخصصی در این زمینه برگزار و مطالب کاربردی در آن‌ها مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد. در پایان نیز گواهینامه‌ها و تندیس درخت دانش دومین جایزه مدیریت دانش به برگزیدگان این حوزه اهداء شد.
شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان تندیس سیمین، شرکت فولاد زرندایرانیان، شرکت بابک مس ایرانیان، شرکت مهندسی معیار صنعت خاورمیانه، شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان - مانا، شرکت فراوران زغال سنگ پابدانا و شرکت فروسیلیس غرب پارس تندیس بلورین و شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) گواهینامه 3 ستاره دریافت کردند.
از دیگر شرکت های دریافت کننده این جایزه می توان به شرکت صنایع ملی پتروشیمی، شرکت فناپ تلکام، شرکت هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد، شرکت ملی مس (مس سرچشمه) اشاره کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/941
گالری عکس
اخبار مرتبط
نظرات شما