• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شد؛

بررسی مشکل ۱۱ واحد صنعتی و معدنی کرمان

در جلسه‌ای که با حضور مشاور وزیر صمت و معاون اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد، ضمن رسیدگی به مشکل ۱۱ واحد صنعتی و معدنی شمال و جنوب استان، تصمیمات لازم اتخاذ شد...

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مشاور وزیر صمت، معاون اقتصادی استاندار کرمان و سایر اعضا در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: استان کرمان دارای ۲۵ شهرستان به عنوان بزرگ‌ترین استان کشور محسوب می‌شود، ۱۱ درصد خاک کشور را به خود اختصاص داده و در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ترانزیت نیز دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است.
وی افزود: لذا توقع براین است که وزارت صمت حمایت بیشتری را متوجه استان کرمان کند.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: رتبه کسب کار استان رشد قابل توجهی داشته است، به‌گونه‌ای که از ۳۱ به ۱۲ رسیده است که نشان از وجود همدلی در تیم اقتصادی استان دارد.
معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه کمیته بسیج مهندسین نیز در کارگروه رفع موانع تولید در نظارت و اجرا کمک کار ما هستند، بیان داشت: انتظار دیگر ما این است که منابع استانی شرکت‌های بزرگ کرمان در یک حساب واریز و ذیل کارگروه موانع تولید تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
علی گلشنی مشاور وزیر صمت در این جلسه گفت: کرمان یک استان پهناور، ثروتمند و پر از فرصت‌های بکر هست که می‌تواند اشتغالزایی خوبی را ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه رویکرد وزیر صمت یک نگاه تحولی است، وضعیت خوبی در وزارتخانه حاکم است که نتیجه آن می‌تواند منجر به اتفاقات خوشایندی شود.
مشاور وزیر صمت عملکرد سیستم‌های بانکی و مسئله انرژی صنایع را دو معضل موجود در کشور عنوان کرد و افزود: در این راستا باید سیاست‌ها و تصمیمات لازم جهت رفع موانع اتخاذ شود.
گفتنی است، در این جلسه مشکل ۱۱ واحد صنعتی و معدنی شمال و جنوب استان مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9539
اخبار مرتبط
نظرات شما