• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
در آئینی با حضور دبیرکل اتاق کرمان؛

مدارس کرمان دانا 10 و 12 در زرند افتتاح شدند

در آئینی با حضور دبیرکل اتاق کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمان، مدارس خیرساز کرمان دانا 10 و 12 در شهرستان زرند افتتاح شدند...

در این آئین مدرسه خیرساز سازمان عمران کرمان دو"کرمان دانا 10" در روستای روح آباد زرند و مدرسه خیرساز زنده یاد محمدعلی صاحبقدم لطفی"کرمان دانا 12" در شهر زرند، بهره برداری شدند. مدرسه ۱۲ کلاسه کرمان دانا 10 در زمینی به مساحت هزار و 267 مترمربع و با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان و مدرسه 6 کلاسه کرمان دانا 12 در زمینی به مساحت 758 مترمربع و با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان احداث شده اند.
دبیرکل اتاق کرمان در آئین افتتاح این مدارس به پویش کرمان دانا اشاره کرد و گفت: این پویش پاسخی به نیاز استان برای ساخت مدارس ایمن، مستحکم، زیبا، با امکانات عالی و فراهم کردن زمینه بهداشت روانی دانش آموزان بود. حسن امیری افزود: همچنین هدف دیگر این پویش افزایش مهارت آموزی در مدارس بود که در همین راستا مدرسه تیزهوشان کرمان دانا در شهر کرمان در فاز اول با 44 کلاس درس راه اندازی شده و در حال حاضر ماهانه یک بار، دانش آموزان به بازدید از صنایع و کارخانجات می روند تا با روند کار و مهارت های مورد نیاز آنها آشنا شوند.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، وی ادامه داد: در این مدرسه کلاس های ویژه دیگری که مورد درخواست والدین است نیز برگزار می شود که هدف کلی این مدرسه تربیت دانش آموزانی برای کارآفرینی است. امیری اظهار کرد: در پویش کرمان دانا تاکنون 20 مدرسه با 185 کلاس درس به بهره برداری رسیده و عملیات احداث 35 مدرسه دیگر در حال اجراست که تعدادی از آنها در مراحل پایانی ساخت قرار دارند. دبیرکل اتاق کرمان ضمن تقدیر از خیرین و مدیران کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمان گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم مدارس کرمان دانا را در ریگان، ارزوئیه، چاه شاهی منوجان و فاریاب (دو مدرسه) افتتاح کنیم.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9607
اخبار مرتبط
نظرات شما