• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
با حضور مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع ومعادن ماهان،انجام شد؛

معرفی «سورنا زمانیان» به مدیرعاملی «احیا استیل بافت»

سورنا زمانیان به عنوان نخستین مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت پس از به بهره برداری رسیدن این طرح،معرفی شد.صادق جاهدخطیبی ،مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع ومعادن ماهان،در مراسمی که درمحل کارخانه تولید آهن اسفنجی بافت برگزارشد، حکم زمانیان را به وی اعطا کرد.

بنابه این گزارش، دراین مراسم که با حضورجمع زیادی ازمقامات محلی استان کرمان و پرسنل این کارخانه برگزارشد،خطیبی ضمن ارائه گزارشی ازوضعیت این کارخانه ونقشی که درزنجیره تولید فولاد دارد، اظهارداشت:فازیک کارخانه باظرفیت ۸۰۰هزارتنی درسال که به بهره برداری رسیده ضمن اینکه توان تولیدآهن اسفنجی کشوررابالا برده عملا درادامه تولیدفولاد کشورومحصولات فولادی نقش به سزایی دارد.خطیبی گفت :امیدواریم که باراه اندازی فاز۲ بتوانیم ضمن افزایش تولید دراین زنجیره میزان اشتغالزایی مستقیم وغیرمستقیم را به ۶هزارنفربرسانیم.
وی افزود درفازاول بیش از۶هزارمیلیاردریال هزینه شده وپیش بینی هزینه برای راه اندازی فاز۲ حدود۲۵۰میلیون یورو شده است که به زودی کلنگ اجرایی شدن این فازتوسط مقامات عالیه کشور به زمین زده خواهدشد.
لازم به ذکراست که دکترسورنازمانیان ازسال ۱۳۹۵به عنوان قائم مقام این شرکت، مسئولیت اجرا وراه اندازی فاز یک راعهده داربوده است.
دراین مراسم از تلاش های «حسن تقوی راد» مدیرعامل قبلی این شرکت تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/983
اخبار مرتبط
نظرات شما