printlogo


از محصولات جدید لاستیک بارز در کرمان رونمایی شد؛
افزایش ۴۰ درصدی فروش بارز
افزایش ۴۰ درصدی فروش بارز
کد خبر: 10486
مشاور مدیرعامل شستا در مراسم رونمایی از محصولات جدید لاستیک بارز در مجتمع کرمان بارز گفت: فروش مجموعه بارز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و لازم است زنجیره تولید و طرح‌های توسعه و دانش افزایی تقویت شده و بهره‌وری ارتقا یابد...
صاحب محمدی با تشکر از مدیرعامل لاستیک بارز در کرمان به واسطه عملکرد دو سال گذشته تصریح کرد: فروش مجموعه بارز ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و لازم است زنجیره تولید و طرح‌های توسعه و دانش افزایی تقویت شده و بهره‌وری ارتقا یابد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم با مقایسه وضعیت دو سال قبل مجموعه بارز و اکنون اظهار کرد: کار بسیار بزرگی انجام شده و باعث شد این مجموعه از ورشکستگی نجات یافت.
وی با اشاره به همکاری آقایان مدرس خیابانی و مرتضوی وزرای دولت سیزدهم در کمک به رفع مشکلات لاستیک بارز بیان کرد: روند اجرای پروژه لاستیک‌های فوق سنگین نیز با همکاری مجموعه ارگ جدید بم در حال انجام است و شرکت‌های بزرگ معدنی سهامدار و خود نیز در آینده مشتری این لاستیک‌ها هستند.
فداکار با اشاره به نقش مجموعه لاستیک بارز در اشتغال پایدار کرمان بیان کرد: امیدواریم کار پروژه لاستیک‌های فوق سنگین با قدرت پیش برود و پروژه تا پایان این دولت اجرایی شود و ما نیز از همکاری دریغ نخواهیم کرد.
همچنین جمال میرزایی مدیرعامل لاستیک بارز در این مراسم با اشاره به مشکلات این کارخانه از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ و نارضایتی کارگران و ... بیان کرد: در سال گذشته خودباوری در این مجموعه اتفاق افتاد و عملکرد سه ماهه با زیان بیش از ۱۰۰ میلیارد به سود خالص ۴۰۰ میلیارد در پایان سال تبدیل شد و این با تغییرات در حوزه تولید، فروش و  ... اتفاق افتاد و در سال جاری نیز با تغییر نگرش به ۲۰۰۰ میلیارد تومان سود در طی ۹ ماهه سال دست یافتیم.
میرزایی اظهار کرد: در کرمان شاهد تولید روزانه بیش از ۳۰۰ تن لاستیک هستیم که این ه عنوان یک رکورد است و نگاه خوبی به سال آینده داریم و باید از لاک محلی خارج و وارد بازارهای جهانی شده و در این مورد دگرگونی ایجاد کنیم.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از محصولات جدید مجموعه لاستیک بارز رونمایی شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/10486