printlogo


چهارم تا هشتم آذرماه98؛نمایشگاه توانمندی های کرمان در تبریز برگزار می شود
15 آبان؛ آخرین فرصت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه
15 آبان؛ آخرین فرصت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه
کد خبر: 1081
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق با بیان اینکه هنوز ۷۰۰ مترمربع فضای خالی برای استان کرمان در نمایشگاه توانمندی های استان در تبریز وجود دارد و از واحدهای فعال استان کرمان درخواست داریم برای حضور در نمایشگاه مشارکت کنند، اظهار کرد: حداکثر تا ۱۵ آبان ماه شرکت ها و واحدهای صنعتی استان، فرصت دارند برای حضور در این نمایشگاه، اعلام آمادگی کنند.
امیرحسین سعید، با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های استان کرمان ۴ تا ۸ آذرماه امسال در تبریز برگزار می شود افزود: این نمایشگاه در ۶ محور صنایع، معادن، گردشگری و صنایع دستی و جاذبه های گردشگری، بازرگانی و خدمات، کشاورزی و آموزش عالی و تحقیقات برگزار خواهد شد.
سعید با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در ۲ هزار مترمربع فضای مفید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن توانمندی های استان و جذب سرمایه گذار به سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه هنوز تعداد غرفه های این نمایشگاه مشخص نشده است، اظهار کرد: تاکنون بخش های کشاورزی و صنایع، معادن بزرگ از جمله شرکت های ملی مس و شرکت صنعتی معدنی گل گهر و همچنین کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق با بیان اینکه هنوز ۷۰۰ مترمربع فضای خالی برای استان کرمان در این نمایشگاه وجود دارد که از واحدهای فعال استان کرمان درخواست داریم برای حضور در نمایشگاه مشارکت کنند اظهار کرد: حداکثر تا ۱۵ آبان ماه شرکت ها و واحدهای صنعتی استان فرصت دارند برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند.
سعید با بیان اینکه همزمان با برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز نمایشگاه توانمندی های استان همدان و قزوین نیز برگزار می شود، تاکید کرد: درخواست ما این است واحدهای توانمند با عِرق استانی وارد شوند زیرا این نمایشگاه برای معرفی استان کرمان است و نتیجه آن جذب سرمایه گذار خواهد بود و تمام تلاش ما براین است که منافعی نصیب استان شود.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1081