printlogo


معاون عمرانی استاندار کرمان گفت:
ظرفیت های کرمان در پروازهای داخلی و خارجی معرفی شود
ظرفیت های کرمان در پروازهای داخلی و خارجی معرفی شود
کد خبر: 118
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: می توان با ساخت کلیپ های چند دقیقه ای ظرفیت و قابلیت های این استان را در پروازهای داخلی و خارجی، قطارهای مسافربری و اتوبوس های بین شهری معرفی کرد.
سید مصطفی آیت ‌اللهی موسوی روز سه شنبه در کارگروه گردشگری استان کرمان با اشاره به بازدید و استقبال بالایی که از نمایشگاه صنایع دستی در استان صورت گرفت به درخواست تولیدکنندگان کرمانی برای راه‌ اندازی مکان دائمی برای احداث کارگاه و عرضه محصولات صنایع دستی اشاره و تاکید کرد: تعدادی سوله بدون استفاده در سطح شهر کرمان وجود دارد که می ‌توان از این امکان برای مکان بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی استفاده کرد. 
وی بیان داشت: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم، عرضه ‌کننده ‌ها و تولیدکنندگان صنایع دستی مشکلاتی و مسائلی را مطرح کردند که از دفتر معاونت پیگیری، برخی رفع شد. 
موسوی پیشنهاد عرضه نمونه کارهایی از صنایع دستی با قابلیت ارائه در پروازها را داد و عنوان کرد: مکان استقرار بازارچه نوروزی صنایع دستی کرمان طی یک هفته آینده با هماهنگی فرمانداری و میراث فرهنگی مشخص خواهد شد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان داشت: مرمت یخدان مؤیدی که در بارندگی ‌های اخیر دچار آسیب شده و اتوبوس روبازی نیز که با شهرداری برای گردش گردشگران و بازدید از آثار تاریخی کرمان توسط میراث فرهنگی مدنظر قرار گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی در راستای وظایف خود می‌ تواند مسئولیت برخی از کارها ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را به عهده بگیرد. 
حمیدرضا تورانی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیز با اشاره به برپایی 15 غرفه گردشگری در نمایشگاه صنایع دستی استان گفت: 27 استان در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و بیش از یک میلیارد و 120 میلیون تومان در این نمایشگاه فروش داشتیم.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/118