printlogo


با ارایه اکبر رشیدی مقدم، محقق و پژوهشگر حوزه کویر؛
هشتمین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری برگزار شد
هشتمین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری برگزار شد
کد خبر: 1294
هشتمین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان با عنوان شگفتی های گردشگری لوت و با حضور اکبر رشیدی مقدم، محقق و پژوهشگر حوزه کویر لوت ایران برگزار شد و وی بخشی از تجربیات خود را با علاقمندان این حوزه به اشتراک گذاشت.

رشیدی مقدم، در تدوین طرح شناسایی کویر لوت با آماده شدن 114 جزوه از کل پهنه لوت و گروه اعزامی یونسکو برای ثبت جهانی لوت مشارکت داشته است.

وی مقالات مختلفی از طریق نشریات در زمینه معرفی جاذبه های لوت مانند تنگ رتیل، رودخانه کال لوت و بررسی حیات جانور لوت ارائه کرده است. پیش از این نیز هفتمین کارگاه تجربه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان با عنوان"گردشگری پایدار، شهر پایدار" با حضور محمدحسین تجلی مدیر اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و ششمین کارگاه تجربه با عنوان "توسعه محصولات و خدمات گردشگری از طریق بازاریابی مقصد جامعه محور در استان کرمان" با حضور سیدعلی طبیب زاده برگزار شد.

کارگاه تجربه رویدادی ا‌ست چند ساعته که در آن متخصصان و فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی در گروه های مختلف، داستان تجربیات شکست‌ها و موفقیت های خود را بازگو کرده و هریک به شیوه‌ای متفاوت و جذاب، نقشه ای از آینده و راه پیش رو را برای مخاطبان ترسیم می کنند. این رویداد تلاش دارد تا به دور از شعار، تجربیات مختلف افراد را به مخاطبان انتقال دهد که کارآفرینان، دانشجویان، فعالان کسب ‌وکارحوزه گردشگری و صنایع دستی و همه علاقمندان ازمخاطبان این رویداد هستند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1294