printlogo


شکوه وداع آخر با سردار
حماسه کرمان
حماسه کرمان
کد خبر: 1342
مردم کرمان وداعی وصف ناشدنی با سردار سلیمانی آفریدند.مردم از جای جای استان کرمان برای حضور در آئین تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمده اند تا دریای شکوه حضورشان، مرهمی بر داغ دلشان باشد.

 قرائت پیام رهبری  در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان

پس از قرائت ایاتی چند از قرآن کریم، پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در آئین تشییع پیکر این شهید و همراهانش در کرمان از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قرائت شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه از حضور مردم و مسئولان در آیین تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی تقدیر کرد و ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حضار، ادامه داد: سردار سلیمانی در رابطه با بحث تدفین وصیت جدی داشته اند که در گلزار شهدای کرمان دفن شوند و در همین راستا در این نقطه چند مکان در نظر گرفته شده و طبق وصیت ایشان و نظر خانواده ایشان در این زمینه اقدام می شود.

 سردار سلامی: انتقامی سخت و پشیمان کننده می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید سلامی با بیان اینکه عرض اخر را اول می گویم انتقام میگیریم سخت، محکم ، پشیمان‌کننده و قاطع می‌گیریم افزود: امروز در دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است.

سردار سلامی با بیان این مطلب که سردار سپهبد شهید سلیمانی در شجاعت مالک اشتر است و می رفت که عمود خیمه دشمن را برکند، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بود و هست؛ وی وفاداری به ولی امر را از حضرت ابوالفضل العباس (ع) گرفته بود و سرانجام با دستانی جدا همانند مرادش ابوالفضل العباس (ع) در نزدیکی حرم حضرت عباس (ع) به شهادت رسید.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1342