printlogo


پیش نمایش دور تازه فعالیت در این خودروساز خصوصی ؛
احتمال فعالیت «کارمانیا» برای محصولات جدید بیشتر شد
احتمال فعالیت «کارمانیا» برای محصولات جدید بیشتر شد
کد خبر: 1416
با توجه به فعالیت صفحه های مجازی شرکت خودروسازی «کارمانیا» می توان احتمال داد که این شرکت پروژه های جدیدی را در دست انجام دارد.شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی «بی وای دی» چین در ایران شناخته می شود که تا به امروز خودروهایی چون بی وای دی S6 و بی وای دی F3 دنده ای را به بازار عرضه کرده است.

این شرکت قرار بود تا کراس اوور S7 را هم به دست مشتریان برساند که مشکلات تحریمی باعث شد تا این خودرو به خط تولید کارمانیا نرسد. حال در شرایطی که سایر خودروسازان خصوصی به دنبال عقد قراردادهای جدید و یافتن راه های تامین قطعه هستند، امروز دیدیم که صفحه رسمی کارمانیا در اینستاگرام پست آموزشی و فنی را منتشر نمود. با توجه به سیاست شرکت های خودرویی و سابقه استفاده کارمانیا از فضای مجازی، می توان احتمال داد که این شرکت با مدیریت جدید توانسته تا اقدامی در راستای بقای تولید خود انجام دهد. چندی پیش «حسین سرمد» به عنوان مدیرعامل شرکت کارمانیا انتخاب شد و احتمال آن وجود دارد که در چند وقت اخیر، فعالیت هایی برای ادامه تولید بی وای دی و یا ورود محصولات جدید انجام داده باشد.

اما پست اینستاگرامی کارمانیا چه بود؟!

کارمانیا در آخرین پست خود، به ناگاه به معرفی سامانه TCS یا همان سیستم کنترل هرزگردی پرداخته است. این در حالی است که هیچ کدام از خودروهای تولیدی بی وای دی در ایران به سامانه TCS مجهز نبوده اند و حتی بی وای دی S7 هم تنها با سامانه ESP معرفی شده بود. با توجه به سیاست های روابط عمومی و صفحه رسمی این شرکت، تا به امروز امکانات و ویژگی های محصولات عرضه شده کارمانیا معرفی شده است. از سویی با توجه به برخی پست های قدیمی این صفحه، هربار تصویر و یا اطلاعات آموزشی غیر مرتبط به محصولات فعلی در اینستاگرام کارمانیا منتشر شده است، اشاره ای به محصولات جدید و پیش نمایشی برای فعالیت های جدید این شرکت خودروساز خصوصی بوده است.

کارمانیا

پس می توان نتیجه گرفت؛ با توجه به سیاست کارمانیا که همیشه از پست های خود برای معرفی محصولات و امکانات خودروهایش استفاده کرده است، این بار هم پست مربوط به TCS هدفمند بوده و احتمالا قرار است تا خودرویی جدیدی از محصولات بی وای دی با سامانه TCS، پا به بازار ایران بگذارد. در حال حاضر خودروهایی مانند بی وای دی تانگ، چین، چین پرو، سانگ، یوان و… به عنوان نسل جدید نشان BYD شناخته می شوند که در بحث امکانات پایداری و ایمنی، به سامانه های کمکی زیادی از جمله TCS مجهز هستند. از سویی این احتمال وجود دارد که کارمانیا نشان تجاری جدیدی را به بازار ایران معرفی کند و محصولات آن خودروساز خارجی، به سامانه TCS مجهز باشند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1416